Hvornår må killinger få vand?

Ja som der står i emnet,hvornår må de små så få friskt vand? Har de behov for det? Jeg tænker at vi andre ville jo nærmest dø uden vand i disse dage,men hvad med de små? Bliver deres væske behov dækket af dieningen? Mine små er 2 uger gamle imorgen!

Jeg har vildt meget lyst til at gi dem vand i denne hedebølge men tør ikke - uden jeres ekspertråd - er bange for de får ondt i mavsen :relaxed:

De bliver dækket, men sæt da en skål frem alligevel…

Om 1 uge begynder de nok at overveje at smage på ting

5 Synes om

Og hvis de ikke smager skal du ikke gå i panik :slight_smile: Nogle killinger er bare ret seje i optrækket med at vil have andet end fra MOAR :slight_smile:
Læs, jeg har haft indtil flere killinger der ikke ville hverken drikke eller spise før de var både 6, 7 ja helt op til 9 uger :laughing:

3 Synes om

OMG stakkels mor-mis :see_no_evil: håber da de hopper på lidt vådfoder om 2 ugers tid :+1: kan se det er hårdt i denne varme for hende-og de små :fire:

Ja det må hun da selv om :grinning: Hun kan da bare lukke baren :wink:
Men ved det første kuld var jeg lidt bekymret, men så blev jeg enig med mig selv om at ingen voksen kat stadig lever af at die så de måtte komme efter det :slight_smile: Det gjorde de også det tog bare sin tid :grin:

2 Synes om

Luise, din logik sætter da heller ingen grænser :tihi:

2 Synes om

:rofl: ja det kan hun selvfølgelig gøre :joy_cat:

Nu har de ihvertfald fået en skål frisk vand til rådighed så kan de jo gøre med den hvad de vil :shower::shower:

5 Synes om