Hvornår melder man sin kat savnet?

Øv altså :frowning: Her for 1½ time siden luftede jeg min hund.
Da vi så kom hjem og jeg lukkede døren op, sagde det WROOOOOOM…
Også var Hermie væk :frowning:
De første 5 minutter svarede hun ivrigt tilbage på min kalden. Men så stoppede hun. Jeg smed min hund ind. Og gik på jagt efterhende. Men kunne intet se :frowning: Havde ikke brillerne på, og mørket gjorde at jeg var blind.

Jeg har gået og kaldet siden da, og tog lige en pause for at komme herind.
Hun går sikkert og hygger sig :frowning: Men jeg kan simpelthen ikke klare tanken at hun er væk!..
Overvejer at gå derud og hælde kattegrus ud.

Hvad ville i gøre? Lade hende komme selv?..
Kattegrus ud? Vente til imorgen?..
Jeg er stort set ligeglad om jeg skal kalde hele natten…

:s:S

Årh nej…

UD og rasle med en dåse kattemad eller en pose med hendes yndligsguf…

:kryds::kryds:

Er løbet, det vil jeg prøve, og se ! I det mindste at hun bare svare mig, så jeg har mulighed for at indfange hende. Hun har intet imod at man kommer tæt på, men hun har bare så travlt lige nu at man ikke kan finde hende. Dog har jeg ikke set hende i 1 time nu :frowning:

Vi prøver med maden!

Fortsæt med at kalde. Det er nemmere at høre hende her om aftenen hvor der er stille og i morgen kan hun jo være nået så langt væk at hun ikke kan høre dig.

Tag evt. en æske med tørfoder med ud der rasler godt, måske det kan lokke hende til.

Håber du finder hende hurtigt…

Har lukket døren af til stuen med Sparta og Bamse, og har placeret mig i køkkenet (Gangen) Med åben dør og har stillet masser af mad frem, og taget kattebakken med ud.
Jeg tror jeg hørte hende lige før, men er ikke sikker, kan være mine sanser der spiller mig et pus!.. Tilgengæld har jeg set 7 andre katte! som helt sikkert ikke er hende.
Holder en pause nu, og går ud og kalder :frowning: Håber hun snart kommer hjem…

Krydser fingerne for at du hurtigt får hende fundet igen :kryds::kryds::kryds:

Åh nej… :frowning:

Håber snart du finder hende:kryds::kryds::kryds:

Åhh nej, jeg håber hun snart kommer hjem igen:kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber hun snart finder hjem, eller du kan kalde hende til dig! :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

For at du får hende hjem snart …

Der er ikke noget værre end missere der løber ud :blegne:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Er hun kommet hjem eller har du set hende?

Hej i får en lille update :slight_smile:

Hermie besluttede sig kl 4 i nat at vende hjem. Blev vækket af en meget kælen kat.
Hvor var jeg træt og kold, men lykkelig :slight_smile:

Nu kan det kun gå forlangsomt at få bygget den udegård til hende. Hun var meget utilfreds med at jeg lukkede døren bag hende, og miavede indtil nu ca. Og Sparta blev sur igen. Men nu er de gode venner igen.

Og nu vil jeg gøre mig klar til skole :slight_smile:
Men så er i opdateret.

Det var da godt. :smiley:

Ja, sådan en forskrækkelse skal tages alvorligt. :slight_smile:

dejligt at den lille bandit er hjemme igen :wehu::wehu:

De gange mine er smuttet (af haven) har jeg heller ikke kunne kalde dem til mig. Alt det nye er simpelthen for spændende.
Jeg har så gjort det, at jeg åbner ind til haven (lukker naturligvis de andre væk) og så forsøger jeg at gå bagom katten for at “jage” den ind i haven, hvorefter jeg kan lukke.

Det var også det jeg prøvede. Mit problem er at jeg har “åbne” muligheder overalt; En trappe, en lille sti, en masse buske, og en stor åben vej.
Men jeg lukkede sparta fra, og åbnede døren, og prøvede at snige mig rundt om skuret som også står i vejen. Men så hoppede hun op på trappen løb den vej, eller løb ind i buskene. Hun syntes det var så spændende!.. Sparta hadede hende dog igen da hun kom ind. Og selv om vi var 2 som prøvede at lukke hendes veje sneg hun sig stadig forbi… Forbistret katte hehe :slight_smile:

:klap::klap::klap:

Dejligt at stå op til en god besked om at hun er hjemme igen… :ok:

Åh, godt at hun kom hjem igen!! :smiley:

Åh godt hun er hjemme igen.

Her var det lige ved at ske i går, jeg har så travlt med at sige til alle Luk døren til vinfanget inden i åbner yderdøren!!!

Skulle lige ud med skraldespanden, da jeg står der med ryggen til, hører jeg pludselig Tøffe stå og vræle, vender mig om og ser han står henne i den åbne dør, åh nej der er buske og stien ud til vejen o.s.v. skynder mig hen til ham og så vender han om og stormer ind med halen højt løftet, så det var ikke denne gang han ville på udflugt. Jeg er lettet, men vi skal passe på den dør.:):slight_smile:

Åhh, hvor dejligt med en happy ending.
Tak for opdateringen.