Hygge-time

Lige nu her sad vi i sofaen og katte lå oppe i vinuskarmen. De var begyndt at vaske hinanden og de blev bare ved. På et tidspunkt spurgte min kæreste hvorfor vi egentlig ikke filmede det.

Så begyndte vi at filme, og havde ikke regnet med at de ville blive ved, men det gjorde de… og i meeeeget lang tid! Så det er en laaaang video! Men den er meget hyggelig! - Hvis i kan høre en der kluk griner i baggrunden, ja så er det bare mig der simpelthen synes de er SÅ søde!:wehuu:

Nu prøver jeg om den kan lægges op her. Er ikke sikker, ja som jeg også tror er med i den sidste del af filmen hvor jeg siger det :slight_smile: Hehe

Øv!!! Den kunne ikke uploades!!!
Jeg arbejder på en anden løsning!

youtube VIL se briter

Åhh, ja!! Den side kunne jeg også ahve brugt! Jeg er ved at lægge det ind på photobucket. Men det tager heeelt vildt lang tid!

Så har jeg vidst fundet ud af det!!

Nååååååååhr -wehuu

Hvor sødt! :inlove:-love

hi hi hvor sødt - Der var helt kamp om hvem der måtte vaske, og hvem der ikke måtte. -love

Guld film :smiley: 6 stjerner

Ja, tak synes også jeg havde ramt lyset på dem godt, og en god kamera vinkel… Så skidt med fingeren ind i billedet og rysten pga. grin! :smiley:

Ihh en skøn video. :thumbup::thumbup: :hjerte::hjerte:

Der er godt nok gang i rengøringen -høhø

Ja, det er helt vildt! De plejer aldrig at gøre det så lang tid, men de var helt opslugt af det!

Nåårh hvor de søde :smiley:

Hold op hvor er det kært at se :wehuu: Jeg smelter fuldstændig. De er da bare pot og pande de 2 :inlove:

Hvor er de sødde…der kan ikke være meget snavs tilbage på de to mittetatter-høhø

Nej, det skulle man jo ikke tro, vel Brita, men de har faktisk lige taget en tur til!

De er virkelig de bedste venner. Hvis Bamse sover og Basil bare kalder én gang så vågner han og leder efter ham.

Det er bare så dejligt…gid alle misser var så gode venner…og mennesker for den sags skyld.:ok:

Årh hvor er de søde. Der kan man da se, hvorfor man skal ha’ mindst 2 misser :wehuu:

Helt enïg Britta K!!! - Bamse har fået det SÅÅÅ godt efter Basil er kommet… og Basil har det da også OK :smiley:

Hvor er de bare søde og dejlige…

Qaiser og Zeus får også sådan et flip nogen gange… -Det er bare et skønt syn…

Hvor er det dejligt at kattene formår at blive bedste venner, når det er os, som har bestem hvem som skal leve sammen…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de bare kære… og jeg vil aldrig mere have en ene-og-alene-kat.

:wehuu: