Hyggebilleder af Lille V og Gråmis

Her er lidt billeder af mine 2 hyggekatte Lille V og Gråmis :hjerte:

Lille V i en ny seng fra Zooplus

Lille V’s alternative måde at spise på :slight_smile:

The alien

Fjolle Gråmis

Hygge

Der flades ud :slight_smile:

Jeg kan næsten nå dig

Den der fodder ting- hvor man man købe den? Den er ret cool ;o)

Årh de dejlige misser :wehuu: - men hvor er Olga?

Åh hvor er de dejlige :wehuu:
Og hvor de hygger :slight_smile:

Jeg har købt den i Pet World, men de har den også på Zooplus.

hehe ok :-)… Er den noget værd? Tænker bruger kattene det?

Mine katte bruger den, men det er også deres yndlingsfoder der bliver serveret i den.
De havde en tendens til at grovæde, da de bare blev serveret i en skål. :slight_smile:

Hvor er de dejlige begge to,
og det der billede under sengen er virkelig godt fanget :tihi::hjerte:

Hvor er de skønne de to divaer :hjerte::hjerte::hjerte:
men hvor er primadonna´en Olga henne , har du gemt hende:?:høhø:

Jeg har lige anskaffet en, og abyerne gennemskuede den med det samme. Så hvis somalier er lige så glade for mad, vil Bailey sikkert også hurtigt få styr på den :slight_smile: Til gengæld fatter min huskat ingenting :øhmm: Jeg synes dog stadig, at aktivitetsbrættet er bedst. Det kan de alle finde ud af, og der er flere forskellige udfordringer. Jeg skifter lidt mellem fodertingene, så de ikke ender med at køre trætte i noget af det.

Sorry, Dorthe. Nu skal du nok få din tråd tilbage :ups:

Det er nogle dejlige katte, der forstår at gøre sig det mageligt, kan jeg se :høhø:

Tak for responsen på billederne :slight_smile:
Olga er efterlyst, men hun er så svær at tage billeder af, for når man sætter sig på hug, klar til at knipse, så kravler hun helt op i hovedet på en :høhø:
Men jeg fandt et billede af hende.

Tak Dorthe hun manglede jo :slight_smile:

Det er vist nogle værre hyggekatte - og lidt fjollede også. Herlig serie. :slight_smile:

Skøn serie - der er godt nok en personlighed mellem :tihi:

Hvor er de søde :slight_smile: Og hvor sjovt, det der grå uldtæppe/plaid… det har jeg et nøjagtigt mage til :slight_smile:

:hjerte:Sikke nogle søde små misser

Tak for ordene om mine katte, og ja Gråmis har rigtig meget personlighed. Hun er en meget speciel og dejlig hengiven kat - overfor mig. De to andre katte accepterer hun, men kun på hendes præmisser :høhø:

Lille V er min mest kattede kat, hun er fjollet, dejlig og tilpasser sig alle situationer. Intet kan få hende ud af kurs :hjerte:

Olga er bare den lille nuttede kat, der egentlig mest holder sig for sig selv, men hun vil rigtig gerne kæles med, bare det foregår på badeværelset, som er hendes foretrukne sted :slight_smile:

Og så kan de alle lege, slåsse, være sure på hinanden, og være gode venner, og når der er en fremmed kat udenfor hegnet, så står de sammen om at få den jaget væk :inlove: