Hyggeweekend for de uinviede?

kan jeg få et referat - har været lidt væk - men lyder til at i har tænkt jer og mødes i min ende af verden - og det ville jo være trist at gå glip af.
kan man få en update ?

ganske enkelt er det sådan at vi er nogle stykker der igennem lang tid har snakket om at lave en hygge weekend hvor vi alle ka mødes osv, denne week skal så foregå på blushøj camping ved ebeltoft den 13-15 juni.
som sådan er der intet aftalt om hvad der skal ske denne week andet end at vi laver en grillfest lørdag aften osv.
desværre er allr hytter udlejet og fyldt nu, men det er jo stadig muligt evt at tage sit telt el campingvogn med og være med til denne fest/hygge weekend.
alle er da velkommen
som sådan er det mig der er tovholder på dette arr

du er skam meget velkommen - jo flere jo bedre…

Viiii haaar leeeeeeejrbååååål heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer…
(vi har lejrbål her) ect ect ect inden johnny laver -gimiggimig

jajaja visse fugle skulle ha kuperet næppet [bigloony] -høhø

PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP -xxrotflmao

ahaaa- jamen jeg behøver ingen hytte - får bare gemalen til at lege taxa. du godeste jeg håber jeg kan den weekend- må lige chekke

no such luck - meeeeen skal til 80’er rock festival i esbjerg og høre kim wilde bla. - så det går nok lige. håber i får en dejlig weekend

Kira… Nu hvor du skal til esbjerg… Skulle du så ikke liiiige svinge forbi mig eventuel?? Hva hva hva…