Hylde væg til katte

Der var en bruger som jeg så et indlæg fra for ikke så længe siden. Han/hun havde postet et billede af en hylde væg med hylder i forskellige størrelser, sat op på det meste af en stue? væg, som kattene så kunne hoppe rundt på. Jeg sidder netop med manden og overvejer den slags idéer,- husker tråden her og siger; Jeg har noget jeg skal vise dig! Og begynder febrilsk at lede KG igennem,- men jeg kan ikke finde billedet :ked:Er der nogle af jer kvikke KG’ere der ved hvilket indlæg jeg refererer til? Hvis i gør, er i så ikke søde at smide link el. billede her, så jeg kan vise manden min,- forhåbentlig til fordel for mislingerne :hjerte:
På forhånd tak!

Jeg flytter lige denne op!
Ved godt hvilket billede du taler om, men kan ikke huske hvad det hed.

Prøv at google det, jeg har større held med at finde indlæg her på forum ved at google det end ved at søgefunktion her på forum.

Jeg googlede " katte klatre hylder væg" selvfølgelig uden citationstegn og fik en del hit. Er på min smartphone men at kopiere link på den…
Men prøv at finde templebar, brugernavn her på KG, hun har på sin www en hyldeløsning. Kig på her bor vi - indenfor.

Ja, sjovt nok tænkte jeg også på mig :wink:

Helt nøjagtigt kan du se min soveværelsesvæg her http://dk-templebar.dk/indendoers

Jane og Flemming (DK Vorbeck) har også en del hylder på væggen, som kattene kan bevæge sig rundt på.

Tusind tak - det var netop de billeder jeg ledte efter :thumbup: