Hypsen

Ja, jeg har lige fået en ny part her for nogle uger siden. Havde kameraet med ude i dag, og fangede lige et par billeder af ham, som jeg gerne vil dele :slight_smile:

Skarpheden blev godt nok ikke alt for god på den alle, det er ikke så nemt at holde kameraet stille når der står en nysgerrig 2 års plag og vil være med :tihi:

På staldgangen inden ridning

På folden igen efter ridning

Lidt uskarpt, øv, for han står pænt

Super flot hest - men han ser lidt mager ud, synes jeg.

hold da op han er fin :smiley:

totalt misundelig :tihi:

hvor er jeg misundelig :slight_smile:
han ser dejlig ud…

Han ser godt nok dejlig ud, han har et godt klogt udtryk.
Hvad er han for en?

Du er bare vant til at se alt for mange fede heste…

:wink: Ej, du har helt ret. Han er pt. på opfedningskur og langsom genoptræning idet han både mangler rigtig mange muskler og en lille smule fedt, men især skal han opbygge muskler på hals, bagpart og ryg… :slight_smile: Han er dog allerede blevet vældigt meget pænere at se på bare de sidste tre-fire uger… Ejeren har først fået ham for lidt over en måned siden :slight_smile:
Meeen han er nu også en let og slank model derudover… :slight_smile:

Pia R - Han er en fuldblod :slight_smile:

Pia B og Saphiira - Tak, jeg er også super glad for endelig at have fundet (hvad der virker til) en god part… Har godt nok ledt længe, og havde ikke troet at en fuldblod var noget, men indtil videre virker han vældigt fornuftig, så det var en positiv overraskelse :slight_smile:

Skøn Hest, han ligner min gamle dreng Big Boy :rip:

Lykke - Tak :slight_smile: Du må da vise lidt billeder af din Big Boy så? (:rip:)

Jeg har ikke nogen her… de ligger ved min mor, det var faktisk hendes hest :slight_smile:

  • det var hesten fra min barndom, jeg kan vise billeder af min seneste part Sultan :slight_smile:

Sikke skønne billeder, kan godt forstå du er gald for at have part på ham. Havde jo selv Linea og hendes veninde med ude og ride både i går og forgårs og de hyggede sig

MVH
Gitte

Lykke - Ah okay :slight_smile: Ja, fra den tid er det jo også mest papir-billeder man har…

Gitte - Ja, jeg skal også derud i morgen… Skal nok blive hyggeligt…

Super fin hest. Han ser rigtig rar ud :slight_smile:

Hvor er han opstaldet henne? Jeg leder nemlig sådan halvt efter opstaldning i Århus:)

DonLoius - Det virker han også til at være :slight_smile:
Jamen han står et bette sted ved Lystrup (mindre end 100 m fra LORK - Lystrup og Omegns RideKlub) :slight_smile:
Send evt. en pb med hvad du søger og i hvilken del af Århus - kender en del steder efterhånden :slight_smile: