ADR!
Púha hvor klamt!
Men hvis det trøster har jeg prøvet noget lignende… vi har mange sølvfisk hjemme hos os… og det er altså ikk 1 cm strørrelser vi snakker om -what
En morgen præsterede jeg at at skylle mund i et glas vand med sådan en klam én på ca. 3 cm.
måtte spytte den ud -brækkesig
Jeg ville nok have det lidt dårligt hvis jeg fandt eller spyttede en halv ud, ellers så pyt med det:tihi:
Siger en der hader ørentviste og som er blevet nappet i tungen af en, fordi den var faldet ned i min kaffe.
Knus Elin
GUUUD!
Total klammi. Minder mig om den gang jeg vågnede med en EDDERKOP i MUNDEN!
Jeg slugte pga chokeffekten og sprang op og løb ud og kastede op - der kom en halv edderkop op…
Uuuuh
Og så giver dette foto af din kop jo begrebet edderKOP en helt ny betydning:-) fniiiis
fyren i koppen ser hel ud, tænk om den havde været bidt over…
Puha hvor klamt Men tænk hvis dyret manglede et par ben
Stakkels stankelben Men de smager nu helt fint, bare spørg mine katte.
Da jeg var barn fangede jeg stankelben på græsplænen og stopfodrede min kat med dem :høhø:
Min mor fortalte engang, at hun havde et glas appelsinjuice stående på sit natbord. Og om natten havde hun taget en tår og synes godt nok de appelsiner var noget “klumpede”. Om morgenen var glasset fyldt med myrer, som hun åbenbart havde smagt på -what
ADDER BADDER!!! Jeg kan godt forstå det hysteriske anfald!! Hvor er det bare klamt, bare tanken om at den måske har rørt læberne… Eeeeww, stakkels dig!
Kattene æder dem med velbehag, så velbekomme:savle:
Ja de “knaser” så godt mellem tænderne -LOL-LOL-LOL
2 gange hvor jeg stod og lavede kød på panden, fløj der en flyvende dimmer ned i. Begge gange… Den døde også med det samme, men tænk hvis jeg ikke havde opdaget det… Aaaad…
Herre Gud…Charlotte
Det er jo blot et stankelben…Den er meget sød - selv når den er druknet.
Jamen hvis du ikke vil spise den lille fætter så gi den da til en af misserne
Nemlig! … ikke noget med at spilde gode proteiner
Fik du tjekket om den havde alle de ben og vinger, den skulle have, inden du begravede den
Desværre nej. Min mand skyndte sig at tage koppen fra mig …