I aften skal vi

Ud og kigge på internatet!!
Vi har besluttet at Emma skal have en ny ven… Selvom vi faktisk har fået en sødere, og mere kælen kat… Det skal bare ikke være fordi hun er ensom jo :ked: Hver aften, siden Emil søde, går hun en runde i gården og kalder på kat… Det er så trist… Og hun kommer hen bagefter, og sætter sig ved døren og kigger op og man kan virkelig se hun tænker “Hvor er han henne?? Kommer han ikke snart??”…

Så NU kan vil vi have en ny kat. Rigtig mange har skrevet til mig herinde med tilbud om katte… Vi prøver internatet først, og ellers kan det være jeg vender tilbage til nogle af kattene herinde… Jeg er super kræsen - hvis man kan kalde det det… Både Emma og Emil var katte som jeg så, og forelskede mig i med det samme… Det skal den næste også være… Så håber jeg at jeg finder en i aften! Og at vi kan få den med hjem så :wehuu:

Det lyder som en god beslutning :slight_smile:

Held og lykke med at finde den perfekte kat.

Held og lykke med det. Jeg håber, at du finder den helt rigtige kat til både dig og Emma :slight_smile:

mvh. tina

Held og lykke i din søgen efter den perfekte ven til Emma :slight_smile:

held og lykke :slight_smile:

glæder mig til at høre om resultatet :slight_smile:

Så har vi fået en lille ny mis… Fortæller om ham i en ny tråd:wehuu:

Det glæder jeg mig til at høre om - hvis det er killingen på billedet er den i hvertfald skøn.:wehuu:

Hilsen Jette

Åååh, hvor er han fin :slight_smile:

mvh. tina

nui! hvor ser han sød ud :smiley: