I cirkus i dag

Jubiii - i dag skal Elin, Mogens og jeg i Cirkus Bennewies:-)

Og først skal jeg møde ham kattetræneren! Det er bare SÅ spændende. Og jeg er dødnervæs, så jeg tager Elin med som back-up:tihi:

VED godt, at det er skørt, for det er jo bare et menneske, men jeg er faktisk et ret genert et af slagsen selv:)

Så jeg glæder mig bare helt vildt til i aften:ok:
Jeg skal nok referere, hvad han siger om træningen af misserne til manegen:)

Held og lykke, det skal nok blive godt.

Ja jeg glæder mig ikke mindre, kan jeg godt love.
Jeg tror jeg medbringer mit kamera og snupper nogen billeder af de to mens de snakker,
Knus Elin, der skal i cirkus for første gang i 35 år

Neeej Elin ikke fotos… Det er pinligt nok - vi skal ikke ligne turister…

Please - jeg mener det faktisk… Dette møde er ret vigtigt for mig som træner…

MVH

[quote=lenschow;188721]Neeej Elin ikke fotos… Det er pinligt nok - vi skal ikke ligne turister…

Please - jeg mener det faktisk… Dette møde er ret vigtigt for mig som træner…

MVH[/quote]

Nej jeg skal nok lade være, var faktisk un for sjov, men havde glemt dem her:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Pyha:-)

Tag det med - vi skal også backstage i cirkus - måske er det muligt t få lov at tage et af hans katte:-)

Det gik bare SÅ godt:-)

Mere følger i morgen, for nu vil jeg sove. Olanders havde mange spændende ting at fortælle om træning og arvelighed, som jeg vil dele med jer.

Og vi har fotos:-)

Jeg er er meget spændt på hvad i syntes om det. NU har jeg talt med rigtig mange forskellige mennesker og mange af dem er ikke katte menensker. De har alle sammen holdning som mig. katteshowet skulle ikke have været med. Hverken for kattenes skyld eller puplikum.

DEt var ikke særlig underholdene og kattene ser overhovedet ikke ud til at have det sjot, tvært imod.

Jeg så det slet ikke sådan - tvært imod så jeg meget glade katte både før showet, under showet og bagefter, da vi besøgte ham igen :slight_smile:

Jeg opretter tråden under træning og adfærd med nogle fotos derfra

MVH

Det var en flok glade katte der underholdt os. Det var en flok katte der var elsket og passet godt.
Knus Elin

[quote=lenschow;189168]Jeg så det slet ikke sådan - tvært imod så jeg meget glade katte både før showet, under showet og bagefter, da vi besøgte ham igen :slight_smile:

Jeg opretter tråden under træning og adfærd med nogle fotos derfra

MVH[/quote]

Jeg kan SLET ikke forstå hvordan du kan få det til at ligne glade katte:? Igen henviser jeg til flere jeg kender der har været inde og se det bare ikke på samme tid som jeg var og vi mener alle det samme.

De virkede enormt sultne og så snart de fik muligheden for at komme ind i deres kasse gik det bare stærk. jeg byder mig slet ikke om showet overhovedet :frowning:

SineGry - nu har jeg nok en lidt bredere baggrund at udtale mig på end showet:-)
Fx har jeg talt i lang tid med manden bag og set kattene plus rørt og løftet dem.

De havde masser af mad.

Du kan læse tråden - den er oprettet i adfærd og træning.

Tror du ville se helt anderledes på sagen, hvis du havde oplevet personerne og kattene så tæt som Elin og jeg gjorde i går.

MVH