I dag er det 6 år siden

at denne smukke pige så dagens lys :wehuu: sammen med sine 4 søskende; Chaia, Cato, Canto & Califf.

Baby candy

Candy som næsten voksen

Tillykke du søde Candy girl - jeg glæder mig til de næste mange år sammen med dig :inlove:

Og Annnnnnnnnnnnnnnnnneeetttttttøøøøøøøøøøøøøøø, er det så ikke helt på sin plads at vi også får et billede af skønmøen Chaia i dagens anledning hva-hva-hva??? :bebe:

edit: Fandt lige et mindre billede :ups:

Muuums en smuksak:wehuu::wehuu::wehuu:.
Stort tillykke til Candy.
-føzda-føzda-føzda
-tillykke-tillykke

Joo da - jeg kigger lige efter et gammelt killingebillede af dronningen og et nyere et af slagsen

Og tillykke med Candy musen. Smuk som altid :inlove:

Super du :ok: Glæder mig ritti meget til et gensyn med sølvdronningen - ikke noget pres Annette :venter: -høhø

Tak søde - og lige over -neje

Så fandt jeg lige et par billeder af dronningen. Håber I er klar :tihi:

Begge tøser ved siden af hinanden :hjerte:

Sikke nogle flotte fødselsdagsbørn :wehuu:
Tillykke med fødselsdagen og må i få mange endnu :ok:

[quote=Annette O;171271]Så fandt jeg lige et par billeder af dronningen. Håber I er klar
[/quote]

Hun er godt nok også en smuksak:wehuu::wehuu::wehuu:
Stort tilykke til Chaia
-føzda-føzda-føzda
-tillykke-tillykke

Tillykke til den smukke sag med de 6 år :slight_smile:
-føzda-føzda:balloner::balloner:

Åh manner - tusind tak for de skønne billeder af søsser - det var et dejligt Chaia fix -tak Hun er (stadig) en lækker dame, wow :wehuu:

[quote=Annette O;171271]

Begge tøser ved siden af hinanden :hjerte: [/quote]

Ej, et sødt billede - det tror jeg faktisk ikke jeg har set før :wehuu: Er det fra tiden hvor dig og Sanne fik grå hår i hovedet af at skulle tage en beslutning :tihi:

[quote=Maj-Britt;171305]Åh manner - tusind tak for de skønne billeder af søsser - det var et dejligt Chaia fix -tak Hun er (stadig) en lækker dame, wow :wehuu:

Taaaak

Ej, et sødt billede - det tror jeg faktisk ikke jeg har set før :wehuu: Er det fra tiden hvor dig og Sanne fik grå hår i hovedet af at skulle tage en beslutning :tihi:[/quote]

Jep :tihi: Jeg KUNNE bare ikke vælge, for de var (er) jo lige dejlige. Det var en MEGET svær beslutning, for Candy havde noget Chaia manglede, og Chaia havde noget Candy manglede, men det var Chaia jeg (jo tydeligvis) valgte. Hun stjal mit hjerte totalt :hjerte:

Jeg er glad for at vise dig et helt ukendt billede af din skønne misser :wehu:

Puha, jeg er jo lykkelig for at beslutningen var taget inden jeg kom på banen, for jeg havde såmænd nok siddet og tænkt over det endnu :rofl:

Men pjat til side, så kan jeg godt forstå at Chaia har stjålet dit hjerte, for på samme måde har søsser Candy nappet en ordentlig portion af mit - så (endnu engang) tak fordi du valgte sølvplumben :ok: (Gad vide hvordan det går de andre i kuldet - jeg har desværre mistet kontakten med Hanne og Cato :()

-HUG

[quote=Maj-Britt;171316]Puha, jeg er jo lykkelig for at beslutningen var taget inden jeg kom på banen, for jeg havde såmænd nok siddet og tænkt over det endnu :rofl:

Ja det skulle ikke undre mig -LOL

Men pjat til side, så kan jeg godt forstå at Chaia har stjålet dit hjerte, for på samme måde har søsser Candy nappet en ordentlig portion af mit - så (endnu engang) tak fordi du valgte sølvplumben :ok: (Gad vide hvordan det går de andre i kuldet - jeg har desværre mistet kontakten med Hanne og Cato :()

-HUG[/quote]

Uha ja - det er godtnok også længe siden, jeg snakkede med Hanne.
Sidst jeg hørte fra hende, var hun vist i færd med at overveje en ny kat ??

Og selv tak da :wehuu: Chaia er min dejlige dronning. Ingen tvivl om det :hjerte:

:puuuuust::balloner::puuuuust:

Tillykke til et par dejlige missepiger

-føzda :balloner:

Øjjjjssshhhh et par skønne tøser! :wehuu: :inlove: :hjerte: -lovelove [bigkiss]

Tillykke til de smukke piger.
-føzda:balloner:-tillykke-ballonkitty