-LOL
Fnuggi har fanget en flue, og Cæsar en fjerpind - begge gaver kan afhentes af fødselsdagsbarnet, ved lejlighed.
Stort tillykke! ![]()
(Se i øvrigt [ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=416066#post416066[/ame] :))
-LOL
Fnuggi har fanget en flue, og Cæsar en fjerpind - begge gaver kan afhentes af fødselsdagsbarnet, ved lejlighed.
Stort tillykke! ![]()
(Se i øvrigt [ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=416066#post416066[/ame] :))
![]()
-LOL-LOL:flag:
vildt godt -bananer:krammegave::happybirthday:-partytime
Jeg har overvejet det med verdensherredømme - og forkastet det. Det vil tage for meget af min tid, der skal bruges til VIGITGE ting:
Sååå - jeg kunne ha’ overtaget verdensherredømmet for længst - men jeg har ikke tid ![]()
Nå…
Men tillykke med fødselsdagen - du lyder som (endnu en) søster i ånden. Keep up the good work…
Venligst, Tullen, siamesisk natur-urkraft (nogen ville muligvis sige naturkatastrofe, men det vælger jeg at overhøre
)
Note til selv: Tullen lyder som en sand ven med fremtid i. Husk at sende mere sovemedicin til Askes mad…
![]()
Tak for alle de søde beskeder til Tara - hun har haft en herlig dag med at læse dem.
KH
Sidder her i min udestue og griner højt, mens jeg læser jeres skøre, herlige, sjove og underfundige beskeder.
Min søn sidder i stuen og råber: Hvad SKER der, hvorfor griner du så højt ![]()
1000 tak for en meget underholdende tråd ![]()
OG selvfølgelig et STORT tillykke til Tara ![]()
-LOL Åh, jeg elsker det.
Tillykke til en helt fantastisk ond kat! :balloner: Jeg har allerede underkastet mig dit herredømme.
-respekt-![]()
Maria Amanda: Det har jeg også - der er alligevel ingen vej ud:-)
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB stræææææææække kratteøre smaske
Hmmm… der kan du bare se Tjalfe… det var ikke andet end mundsvejr og tomme trusler fra den der kat!!!
Ikke noget at beskæftige sig med!!
Intet har jo ændret sig… jeg er stadig DaBoss!!
Tror du Ann serverer tun idag?
Note til selv: Tving Gitze til at lave en UENIG knap og sovemedicinen virker - den desillusionerer som lovet!![]()
![]()
Kan lige tilføje at halvdelen af Taras ophav (Habibi/mormis) sad imorges og drak en fjerdel af det kakao der var TILTÆNKT MIG…og dèt KUN med højre pote. Det forgik som følger: dyppe dyppe højre pote i kruset…slikke slikke pote og forfra igen.
Tænker jeg efter kan jeg faktisk ikke komme i tanke om jeg nogensinde har set Habibi eller hendes mor drikke på normal vis…men KUN via poten
Hvordan går det med verdensherredømmet. Jeg går ud fra du skåner dit første hjem så det nok er derfor vi intet har mærket ![]()
Grin total Garfield historie…:D:thumbup::høhø:
Sådan så klodens nye hersker forøvrigt ud, da hun var en lille misling.
NØJJJJJJJJJJJ en lækker mås…ja mormis er osse vidunderlig…![]()
![]()
Hmmm… jeg synes at ekkoet efter den der WannaBee bliver ved med at ringe…
Tjalfe - hvor længe er det siden at du fik klippet kløer???
[quote=Ann K;416815]Hmmm… jeg synes at ekkoet efter den der WannaBee bliver ved med at ringe…
Tjalfe - hvor længe er det siden at du fik klippet kløer???[/quote]
Taras er aldrig klippet.
Eller også er de lige blevet det, men hun vil ALDRIG indrømme det:tihi:
Brita: Hun tør da ikke gå steder hvor Habibi bor:ok:
Tak for killingefotos - se hvordan jeg blev SNYDT af hvor sød hun så ud…!!
Eller også vidste jeg allerede nok om Habibi til at vide, hvad jeg gik ind til, og valgte hende præcis fordi hun er sådan en fræk kat med kant, men det er sjovere at drille Brita end indrømme det :høhø:
Tara…jeg vil gerne være din rekrut.
Mine kløer er som syle og jeg kan komme ind steder, du ikke kan.
Mine tænder er også som syle og jeg bider i alt…
bed lige Brita i brystvorten ligefør. Hun skreg…hun er godt nok sart:listesko:
Jeg kommer imorgen forklædt som Knud…rød og ser farlig ud ![]()
[I]Knud du er med!
Note til selv: Viggo viggo viggo knud knud knud - Slave taler ikke om andet og nu er Knud på Brita MUUUS Rodams login… Jeg har muligvis undervurderet de to…[/I]
Som sagt WannaBe… kan ikke være andet, når man ligefrem er nødt til at skaffe sig allierede!
Aske… stadig kun halvvågen ![]()
Tjalfe tager sig som en god Krigshøvding af de mere inferiøre sager - så henvend jer endelig der, når engang I er klar.