I dag overtager jeg ALT

Hej:muhaha:…

Først identificer: http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=279

Status: Jeg har fødselsdag, har stjålet Slavens PC, mens hun er ude, for at fortælle, at dagen i dag er en særlig dag, for i dag overtager jeg verdensherredømmet for altid! Ja jeg ved godt, at jeg har sagt det før, men tro mig - denne gang er det alvor. Jeg har øvet mig med at dræbe mosegrise, og det er en velkendt strategi at narre fjenden til at tro, at man har givet op eller ikke kan og :argh:så slår man til! SNAP!:wehu:Mange mus er døde her på den måde… Men ellers har jeg sendt Slaven efter tun - Tip må jeg jo ikke sende nogle steder mere, så den sjove leg er slut jo:ups::fløjte: (VIGTIG note til selv: Det var EGET valg at stoppe med det. Slaven har IKKE trænet dig, gentages - IKKE TRÆNET!) - og så står den ellers på helt almindelige aktiviteter - indtil jeg slår til på et endnu - af jer - ukendt tidspunkt og overtager verdenen inden for de næste 24 timer (note til selv: tjek faldskærm en gang til og katapult i laden samt bed Fie om at stoppe med at hoppe på skakten til nitroglyserinen i kælderen).

Strategi for dagen den 28. juli - aktiviteter som følger (note til selv: Ordet aktivitetet bør stryges - du er en kat for pokker, du sover 22 timer i døgnet! Svar på note til selv: Taler du til mig? :muhaha: Svar på note ad 2 svar til selv: :S):

Klokken 5.30 Slaven står op, synger for mig og kysser mig. Jeg ligger på mine forben, så overrumples. Note til selv; Bør hævnes senere.
De andre katte står op - jeg spiser og går i seng igen. Note til selv: Det virker at æde og sove - gør dette hver morgen fremover.

Klokken 10 skynder mig op, for om lidt kommer Påååsten, ham ligger jeg altid på lur efter og springer ud efter. Han blir bange hver dag! :yah:

Klokken 10.15 ligger jeg lidt i solen i løbegården og overvejer hegnets fremtid. Note til selv: Husk årets Roskilde Festival gatecrashing-episode fra TV. Du kan flyve hvis du vil

Klokken 11 går jeg op i Slavens seng, som hun er begyndt at redde for at undgå min pels i den. Heldigvis er jeg ud af potelinjer, så jeg piller tæppet af og sover et par timer på Slavens pude. Note til selv: Kast hårbolle op og træk tæppet på plads igen.

Klokken 15 kommer Thomas forbi - vi skal giftes! Slaven ved det ikke endnu, men hun skal heller ikke med :gift: Note til selv: Disse ord kom til mig “Tara med Tiara sælger sand i Sahara” - få straks slave til at købe en Tiara!

Klokken 17 kommer Slaven hjem - og buddhahjælpehende, hvis hun ikke har tun med(Kaster i dette øjeblik kortvarig en sort skygge med spidse horn) for så holder jeg hende vågen hele natten i 4 døgn. Sidste år var jeg på forsiden af en avis, da jeg fyldte år og dengang… HVAD? HVAD SIGER DU??? Hvor mange år i år? (note til selv: besvim altid ved dette spørgsmål fremover!)

JESUS!§WQDKNJFD(?(#(#/!"&!¤&/&¤"#!%&% DET spørger man da ALDRIG en dame om! Hvor er din pli!!!:doh::lynogtorden: Okay så… 1,5 år og vægten er stadig 2 kilo… Hvorfor ser du sådan ud? Tror du jeg lyver (note til selv: træn i løgnansigter foran spejlet. Du er ude af træning)?? Nej nu - jeg er den der er skredet!

Let them eat cake!

I kan lige vove at komme her UDEN gaver fremover!
Eller mad. Eller for at kæle med mig…

OKAY - jeg spiller sejere end jeg er OK! Indrømmet! Men det er altså rigtigt, at det er min føsdag i dag…hva? Ja okay så… 4 år… :slight_smile:

Men jeg overtager altså stadig verdensherredømmet i dag!

Med herskerlige tendenser
Tara

-SJOV-LOL-LOL:klapper::klapper::yatta::thumbup:. Tak for et fantastisk indlæg, hils din slave og sig hun har en SKØN kat:ok:

Tillykke med fødselsdagen:flag:

Nej nej, hahaha -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

-likeit

Undskyld, Tara … Det er jo ikke for sjov :muhaha:

Din look-a-like, Slaggy, siger Stort Tillykke med Fødselsdagen :krammegave:

:tillykke:

Inden jeg havde læst halvdelen af første linie vidste jeg hvad der ville komme :tihi:
Vi har også fejret Ouna her og Tara (Oline) skal nok få sin tillykkemail inden længe…det samme får Oè og Otto

Jeg vil lige komme med en rettelse…Tara er IKKE ud af potelinier, MEN PILLEPOTELINIER. Jeg undres til stadighed hvad de kan med deres poter og selvom jeg nu har set mit gennem tiderne overraskes jeg stadig :uha:

STOORT tillykke til Tara, Postbudenes skræk og inden længe verdens hersker :wehuu:

[I][I]You love me!
Your really love me!
Tak!

Note til selv: Ring straks til Slaggy og indgå alliance - Der er fremtid i at have en kopi gående rundt på Sjælland. Er der mon også en på Fyn??[/I][/I]

Tillykke med dagen Tara :flag: husk en del af herredømmet er mit :yah:

Hilsen Charlie (og de to andre uldtotte når det nu skal være):rock:

Til lykke med fødselsdagen Tara…4 år…:flag: :flag: :flag: :flag:

Jeg håber, at du bliver rigtig meget forkælet af din mor og din søde kattefamilie. :yatta::yatta:

Go…go…girl.

Og et stort tillykke fra M’erne :flag: - det dagsprogram kender vi :thumbup:

GIRL POWER med Tiara… I Like IT, I LIKE IT ALOT!!!

Sesse ønsker en medsøster stort tillykke med dagen og hjælper gerne til med støj og div. farer-rundt lege hvis indkøbs posen ikke byder på tun!

Hahahahahahaha, tillykke!! :smiley:

Tillykke med fødselsdagen ( det er jo en ubetydelige, slet ikke nævneværdige alder du har, stadig ung og lækker).

Vi ønsker dig held og lykke med overtagelsen af herredømmet, men husk lige at vores sted er neutralt og kan derfor ikke underkastets dit herredømme.

Vi har med maverul, kærlige blikke, ansigtsnussen, og vores maskuline charme fået underlagt hele vores lilleputstat og det er en metode der virker - de der tobenede anede slet ikke hvad der ramte dem. De er nu vores hengivende og lydige slaver!

Den med tunen må bestemt koste lidt kras og hårboller under puden. En effiktiv metode til at få godbidder er at se lidende ud og komme med ynkelige lyde - nej det går ikke ud over ens værdighed for belønningen kommer promte i form af nus, ekstra omsorg og en masse lækkerrier for de der slaver vil gøre alt for at vi spiser!

Tobenede er så nemme, så du får bestemt intet besvær med at erobre verdensherredømmet.

De bedste ønsker for dagen ønskes du af

Aslan, Kaplan Nanok og Milak.

[I]Tak for Tillykke og de gode råd (note til selv: Nanok? Er der to af ham også… Kan give problemer og bør straks undersøges nærmere!).

Ja mennesker er nemme - gæt hvad Slavens login var? Tara! (Note til selv: husk at føle dig vigtig over, at opdage det med login). Så let at gennemskue…

Min Nanoq herhjemme kender også til tricket med at se såret ud… han halter gerne gennem Slavens stue og en gang har han snydt Brita-MUUUUS-Rodam, så vandet drev (Note til selv: Send mail til Mor-Habibi med disse oplysninger om Brita MUUUUS Rodam!)

:-)[/I]

Sådan skal det lyde !! :smiley:

Stort tillykke med fødselsdagen - man blir jo kun 4 en gang :smiley:

Note til selv: Bliv 2 år næste år!

Brita er ude så jeg overtager lige tastaturet IGEN…det sidste tog jeg livet af i mandags fordi jeg kastede op i det. Brita siger det nye er fredet fordi det IKKE er hendes men tilhører et sted der kaldes Biblioteket (underligt navn).

Jeg synts du gør det rigtigt godt, Tara…bare hold din slave i ave :rock: og lær’ hende hvor skabene skal stå OG hvad de skal indeholde.

Nu ved jeg fra Brita du ikke er af de mindste og det er jeg heller ikke, men vi er jo også i familie, så gør som jeg TRAMP PÅ din slave og læg dig lige der hvor du fylder mest PÅ brystkassen.

Brita har også fortalt du graver diverse ting ned bl.a. slavens tandbørste…hæhæ her graver jeg i vasken og bagefter sætter jeg poterne på spejlet. Brita bliver SÅ træt i øjnene når hun ser det :tihi:…endnu bedre er det at grave i samme vask (som ofte er fugtig) dernæst gå i kattebakken for så til sidst at vade rundt i Brita’s seng. Af en eller anden grund børstes gruset væk…noget med en sart hud, hvad det så end er…jeg ville kalde hende en pipskid og med alt for lidt uld på kroppen

Mange fødselsdagshilsner fra
Onkel Findus Fy :pote:

…blot så INGEN er itvivl om det ER mig der har skrevet det…se ingen stavefejl

supplement til Note:

Navneligheden bør ikke kunne skabe problemer, da der er variation i stavemåden og race.

Eneste lighedstegn er udtalen og evnen til at simulere sygdom!

Med venlig hilsen
NanoK

Ps. Vi har lige holdt rådslagning om hvordan du kan hævne det med tunen. En af vores favoritmetoder pt. er at ligge os tæt på vores slavers ansigt og overdænge dem med løse hår…En ekstra bonus ved denne metode er at de ser så sjove ud med alt det hår i ansigtet og de lyde der kommer ud af deres mund…:yah:-LOL

Note til selv: En kat med navnet FY er min onkel!

Tillykke smukke Tara :flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Herligt indlæg :høhø:

Stort tillýkke med fødselsdagen Tara:flag::flag:

-bananer

Samtale her i Rødovre:

Tjalfe: Heyy Aske…

Aske: Jep…

Tjalfe: Der sidder en eller anden kat og påstår at den overtager verdensherredømmet idag?!!!

Aske: Nå???

Tjalfe: Hvordan kan den sige sådan? Har du måske opgivet det?

Aske: Næ…

Tjalfe: Skal vi tage over og banke den, hva, hva, hva???

Aske: det kan vi da godt… skal lige have sovet færdigt…

Tjalfe: Ok… jeg holder øje med den videre udvikling…

Aske; SNOOOORK