I er selv ude om det

Efter hele tre invitationer - fra hele tre forskellige brugere, bevægede jeg mig endelig herind med den tanke, at I har altså selv bedt om det, så nu slipper I ikke for mig -muhaha

Jeg hedder Tina som det så forudseende også kan ses i min signatur, men de fleste kender mig nok mest som Gizzemissen, der er mit brugernavn i forhold til alt katterelateret.

Den rigtige Gizzemis er min 9-årige kulsorte huskattebamse Gizmo som mange kender både fra hans hjemmeside, fra mine skriverier og fra udstillinger.

Hans room-mates (udover mor her seføli -høhø ) er Devi, 5½ gammel underskøn missepige der er bange for alt udenfor hjemmets fire mure, Junior (Pitho Crookshanks), snart 2 år gammel Coon-dreng og Gizmos “lillebror” og bedste ven, både hjemme og på udstillinger og rosinen i pølseenden, Niggi (Pitho Enigma), 1 år gammel Coon-pige og Juniors niece, mit lille hjertebarn i bogstaveligste forstand (har hul i hjertet).

Hele menageriet bor i en 1-værelses lejlighed med husdyrforbud men forhåbentlig flytter jeg snart til noget lidt større i samme boligforening hvor jeg bliver halvt-lovlig (tilladelse til 2 katte er da bedre end totalt forbud). Jeg betaler huslejen, kattene bor her, sådan er den daglige fordeling - og det fungerer -thumbs

Derudover blev jeg i december valgt som kredsleder i Jyrak Kreds Randers, så det er mig der står for arrangementerne I finder her i den østjyske provins.

Hvis der er mere I vil vide om mig, må I endelig spørge, skal forsøge at svare efter bedste evne.

Og så vil jeg da slutte med at sige pænt goddag og mange tak for invitationerne -pote

Hejsa og Velkommen til dig Tina… dejligt du ville deltage herinde [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen til dig og de 4 nussetrolde [bigloony]

ÅÅÅÅÅÅÅÅH nej da… Ikke os her -what

-rækkermegatunge -nananana [bighappy] -HUG

Haaaarj søde Tina. Velkommen til os Kattegale mennesker. Jeg håber (og tror bestemt) du snart vil føle dig som en del af husstanden -engel

-velkommen til dig og dine skønne katte. Dejligt at se dig indenfor her. Du plejer jo nok at kunne sætte noget kolorit på tilværelsen [bigloony]

Hej Tina
Velkommen herind til dig og de skønne misser -love -velkommen

jahuuu - så kunne du være her -velkommen

hejsa og stor velkommen til dig herfra -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen

-velkommen til endnu en skøn kattegal

Hej Tina -velkommen

Velkomme her til os kattegale -høhø -høhø

Hey din dejlige dulle…

Dejligt du også fandt vej… -høhø

[smilie=hate-bravo.gif] Hej Tina!

-velkommen -velkommen [bigloony]

Dulle? Hvem, mig? -høhø

Jamen velkommen til, så skal vi nok huske vi selv er ude om det, hvis vi fortryder -hæhæ

-velkommen til

Dejligt at se dig herinde [bigloony]

-velkommen -velkommen -velkommen
Stort velkommen på kattegale til dig Tina. Må du blive super glad for at være her. [bigloony] [bigloony]

Hey og stort -velkommen

Dejligt du er med i vores lille kattegale paradis… [bigloony]

Glæder mig til at hygge med dig i debatterne -hop

Knus og mange -pote krammere

Vi ka ta det G

-velkommen -hi5 -neje

-velkommen