I må gerne røre min kat

…sagde Mette til publikum, og sekundet efter udspillede sig følgende scene :høhø: :klapper:

-LOL-LOL hvor godt…

SKØNT billede :rock::thumbup:

Sådan skal det være…dejligt billede.
Og dejlige Mette…:wehuu:

Herligt billede, men havde han mere pels tilbage, da han kom hjem:)
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;255896]Herligt billede, men havde han mere pels tilbage, da han kom hjem:)
Knus Elin[/quote]

:høhø: :høhø: …det må Mette hellere selv svare på :høhø:

-LOL

-LOL -LOL -LOL -LOL

Som en rigtig bassethound. Familie klapning der vil noget :høhø:

-LOL-LOL-LOL

Ork ja, Willy har rigtigt meget pels så der var nok at tage af :slight_smile: I får lige et lidt mindre “fladt billede” af Willy:

Dejligt at se han ikke blev lidt op, den smukke mis.
Knus Elin

Åhhh… hvis han ikke var så stor, havde jeg smulet ham med hjem under jakken, da jeg besøgte Mette :wehuu:

Nååå, hvor hyggeligt !:slight_smile:

Cats og Conni

Skønt billede :slight_smile:

Åh Gud. -LOL

-what Godt det gik godt, jeg gjorde en gang det samme, hvor Ninjo pludseligt fik nok og bed en lille dreng i hånden. Det var bare SÅ synd og jeg skammede mig virkelig, over for begge. :brist:-what

Nej er herligt billede, men gad vide om misser kan li alt det pilleri.

Kan li og kan li, jeg tror nu nok at han ville have fortrukket ene ad gangen, men han er ret scenevant så jeg tror nu ikke han blev bange eller stresset over det.

Det gjorde han nemlig ikke. :slight_smile: Både Christina og jeg selv havde en hånd på ham, og han var helt afslappet. Efter et par minutter eller tre gad han ikke mere - han blev en smule anspændt - og så fik alle de søde børn besked om, at nusseturen var slut, og Willy kom tilbage i Mettes arme til ros og godbidder. Keine Hexerei, nur Behändigheit. :wink:

[quote=Cherry;256144]Ork ja, Willy har rigtigt meget pels så der var nok at tage af :slight_smile: I får lige et lidt mindre “fladt billede” af Willy:

[/quote]

Der var ‘cykelstyret’ jo :hjerte:

:tihi:Fantastisk billede :wehuu: