IAMS katteri magasin

Nogle der også lige har fået det ind af døren?

Overraskelsen var stor da jeg åbnede brevet og så mit billede af Unni på forsiden og inde i brevet, ikke mindst fordi jeg ikke har sendt billedet til dem :slight_smile:

det modtager jeg ikke…

men forstår så udmærket din overraskelse

[quote=Rikke H;307012]Nogle der også lige har fået det ind af døren?

Overraskelsen var stor da jeg åbnede brevet og så mit billede af Unni på forsiden og inde i brevet, ikke mindst fordi jeg ikke har sendt billedet til dem :-)[/quote]

det er da rigtig flot at din unni er kommet på forsiden:)
tillykke med det:thumbup:

MEN jeg ville nok kontakte bladudgiveren og hører hvor de har fået det billede fra og hvor de har fået tilladelse til at bruge billedet fra.
det ku jo tænkes du fik noget kompentation fordi de har brugt dit billede.

har du evt haft billedet af unni inde på facebook, for så er der nok ikke meget at gøre, for har du godkendt deres love og regler har du osse godkendt at for firmaer har ret til at bruge div billeder osv osv

[quote=Johnny;307015]det er da rigtig flot at din unni er kommet på forsiden:)
tillykke med det:thumbup:

MEN jeg ville nok kontakte bladudgiveren og hører hvor de har fået det billede fra og hvor de har fået tilladelse til at bruge billedet fra.
det ku jo tænkes du fik noget kompentation fordi de har brugt dit billede.

har du evt haft billedet af unni inde på facebook, for så er der nok ikke meget at gøre, for har du godkendt deres love og regler har du osse godkendt at for firmaer har ret til at bruge div billeder osv osv[/quote]Jeg tror nu godt jeg ved hvordan det er havnet i bladet, for det har været i et andet katteblad tidligere. Men det var nu mere overraskelsen over at se sin kat, da man åbnede et helt nyt blad.

ps. på facebook har jeg sat mine indstillinger at til mine billeder ikke må bruges (det har nu heller aldrig ligget der).

Hvordan gør man det?