Ja i dag bliver Valdemar 4 år tiden flyver af sted , jeg kan huske så tydeligt da vi så ham første gang, på hans opdrætters hjemmeside.
Han var godt nok en beholder , men smuk og kær var han .
Og første gang jeg så ham i virkelighed, smed han sig bare foran en og så skulle han nusses. Kærlighed ved første blik.
Og hvor blev vi glade da Kaz hans opdrætter kontaktet os ang en lille tanke hun havde , også når omstændigheden var så trist .:engel2:
Om Valdemar ikke skulle flytte ned til min mor. Som avls hankat i vores opdræt. Vi har aldrig skulle fortryde det mente hun, har vi heller ikke . Valdemar er den blideste og kærlig dreng , man kan forstille sig . Så snart jeg kommer hjem til min mor , står han klar med et stort velkommen, så snart jeg sætter mig skal vi bunke hoveder sammen , eller ligge på mig når man sidder inde i sofaen.
Det er ikke godt hvis jeg , har hændende fulde når jeg kommer ind , og ikke med det samme hilser på ham , så kommer hans hæste maiv, Hallo her er jeg stemme:tihi:
Og han nyder sit otium sammen med sin elsket Rosa .Og er en rigtig hygge onkel over for de andre misser i huset , han ligger aldrig selv Han er højt elsket af alle i huset ,ja endda gæster
Men i skal da lige se et par billeder af fødselsdags drengen.
Valdemar Sejr P
4 år
3 år
2 år
10 mdn.
7-8 uger
3 uger