Idag bliver Valdemar Sejr P 4 år

Ja i dag bliver Valdemar 4 år tiden flyver af sted , jeg kan huske så tydeligt da vi så ham første gang, på hans opdrætters hjemmeside.
Han var godt nok en beholder , men smuk og kær var han .
Og første gang jeg så ham i virkelighed, smed han sig bare foran en og så skulle han nusses. Kærlighed ved første blik.:hjerte::hjerte::hjerte:
Og hvor blev vi glade da Kaz hans opdrætter kontaktet os ang en lille tanke hun havde , også når omstændigheden var så trist .:engel2:
Om Valdemar ikke skulle flytte ned til min mor. Som avls hankat i vores opdræt. Vi har aldrig skulle fortryde det mente hun, har vi heller ikke . Valdemar er den blideste og kærlig dreng , man kan forstille sig . Så snart jeg kommer hjem til min mor , står han klar med et stort velkommen, så snart jeg sætter mig skal vi bunke hoveder sammen , eller ligge på mig når man sidder inde i sofaen.
Det er ikke godt hvis jeg , har hændende fulde når jeg kommer ind , og ikke med det samme hilser på ham , så kommer hans hæste maiv, Hallo her er jeg stemme:tihi:
Og han nyder sit otium sammen med sin elsket Rosa .Og er en rigtig hygge onkel over for de andre misser i huset , han ligger aldrig selv Han er højt elsket af alle i huset ,ja endda gæster :hjerte::hjerte::hjerte:

Men i skal da lige se et par billeder af fødselsdags drengen.

Valdemar Sejr P :wehuu:
4 år

3 år

2 år

10 mdn.

7-8 uger

3 uger

:flag: tillykke da med ham :slight_smile:

Stort tillykke til Valdemar :føzda:

Tillykke, Valdemar - dejlige, røde stribemis! :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

[QUOTE=FinnFrode;581294]Tillykke, Valdemar - dejlige, røde stribemis! :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:[/QUOTE]

Røde striber er jo ikke til at står for :slight_smile:

Stort tillykke til Valdemar :flag: sikke en flot ung herre :hjerte:

Han ligner virkelig en Valdemar…og smuk og fin er han
Tillykke med dagen

Tillykke med fødselsdagen søde Valdemar :tillykke:

:flag::flag::flag:

Tillykke med dagen, skønne dreng!!

Tillykke til Valdemar Sejr! Han er da for smuk og lækker! :slight_smile:

Tak for alle fødslesdags hilsner til familiens Valde mus.
Min mor fortalte han havde haft en god fødselsdag , er blevet forkælet med lidt tun til ham og hans venner , og her til aften lå godt og tilfreds på min mors skød og strikket sammen med hende , og sluttede af med at tigge sig til lidt flødeskum og en krymmel æblekage til kaffen :slight_smile: