Fik lige dette link - er selv ret vild med den gule trappe, men er den ikke noget stejl?
Eller hvad med en seng med to senge borde? Det må da være for katten der har alt
Trappen er fed, og så kan jeg godt lide disse
Og indtil videre er både Emina og jeg, stadigvæk rigtig glad for vores vindue!
Fine løsninger Der er også tit nogle gode projekter der bliver postet i denne gruppe katte - byg selv gruppen | Facebook
IKEA Hackers har også nogle sjove løsninger. Man starter med et standard billigt møbel fra IKEA og ender med noget helt andet.
http://www.ikeahackers.net/category/hacks/pet-furniture/cats
Sejt og tak for link kendte ikke den side - nogle rigtig seje løsninger.
Der findes rigtig meget derude, har lige taget et par links fra min pinterest-DIY crazy lady:
Der er som nævnt meget mere på min pinterest konto - take a look hvis I allerede har en konto derinde (pas på man bliver afhængig ): https://dk.pinterest.com/vipstoesen/crazy-cat-lady-diy/
Rigtig mange gode ideer på alle links … men hvor køber man sådan en gør-det-selv-mand billigst? :høhø:
Your bad!!!
Du slog ikke til, da jeg i sin tid havde Jan til salg… og nu skal jeg altså selv bruge ham!
Den bedste gør-det-selv er dig selv; det ligger vel i ordet;-)
I øvrigt er det faktisk ikke så svært at håndtere savner og hammer etc, det er bare at gå i gang. Øvelse gør mester!
Den bedste gør-det-selv er dig selv; det ligger vel i ordet;-)
I øvrigt er det faktisk ikke så svært at håndtere savner og hammer etc, det er bare at gå i gang. Øvelse gør mester!
[QUOTE=HolmeInc;1287150]Den bedste gør-det-selv er dig selv; det ligger vel i ordet;-)
I øvrigt er det faktisk ikke så svært at håndtere savner og hammer etc, det er bare at gå i gang. Øvelse gør mester![/QUOTE]
Og hvis man så ikke gider bruge sin egen tid på det?
Se det er så en helt anden diskussion
Og i mange tilfælde er jeg godt nok også for magelig til at lave det selv, men hvis jeg virkelig vil have det skal jeg også nok få det bygget.
Se det er så en helt anden diskussion
Og i mange tilfælde er jeg godt nok også for magelig til at lave det selv, men hvis jeg virkelig vil have det skal jeg også nok få det bygget.