Jeg ved godt det er tidligt at snakke om det, men man skal jo være tidligt ude med sådanne arrangementer 
Jeg har (igen) fået kastet opgaven at arrangere firmaets julefrokost på mig. Jeg er dog ikke super kreativ når det kommer til sådan noget, så derfor søger jeg lidt hjælp hos jer 
Vi skal selvfølgelig have noget god mad, men derudover skal vi gerne lave et eller andet sjovt sammen først.
Sidste år var vi i Holbæk hos Frederiksberg Chokolade for at lave flødeboller og bagefter var vi på en rigtig god restaurant hvor vi fik en god middag 
Det eneste forslag der er kommet i år er at tage på bryghus og smage på forskellige slags øl. Det er sikkert også fint for sådan en masse synsmænd, men vi er altså nogle stykker her på kontoret som slet ikke drikker øl, og det ville da være bedst hvis det var noget for alle, synes jeg.
Er der nogen herinde der har gode idéer de vil dele? Eventuelt på Fyn, da vi kommer fra alle ender af landet. Vi bliver nok et sted omkring 15-20 hoveder. 
Vi prøvede sådan noget stomp along til vores sommerfest sidste år. Det var faktisk ret sjovt - især når man skulle se de andre lave noget. Det handler om at lave “musik” (oversat til jysk - LARM) på forskellige ting som spande, med poser, koste o.s.v. Vi morede os kostelig over det i hvert fald, både mænd og kvinder.
prøv at se denne hjemmeside:
Jeg har været til talrige forskellige seancer i forbindelse med julefrokoster.
Det sjoveste og som jeg husker bedst, var da vi fik fægteundervisning og derefter skulle kæmpe mod hinanden - det var vildt skægt.
jeg sidder og tænker på hvordan var det at være til flødebolle-produktion og hvad syntes mændene om det.
jeg sidder egentlig og får en god ide, evt kan i finde en hyggelig kro et sted i danmark, hvor i så mødes nogle timer før i skal spise der og så har kroen arrangeret en omgang wiii til jer hvor i så skal konkurrere mod hinanden i de forskellige spil, det er sjovt at deltage og mindst lige så sjov at se på.
en anden mulighed var at arrangere noget zumba, det er osse sjovt og noget der bringer humøret i top
Hvis begge køn ellers synes kreativitet er sjovt, så kan et keramikværksted være ret underholdende
Det er nemlig rigtigt svært at lave noget som helst på en drejeskive, hvis man aldrig har haft ler i hænderne før 
Tak for gode tips og idéer, flere modtages meget gerne 
De hyggede sig lige så meget som os tøser
Det var på den helt old fashion way. Skummet var pisket da vi kom og bundene var også lavet. Vi fik 3 store bunde og 3 små bunde hver og så skulle vi selv komme skum på og bagefter dyppe dem i gryden med smeltet chokolade. Vi kunne vælge mellem mørk og hvid chokolade. Derefter kunne vi drysse alt muligt forskelligt på toppen inden chokoladen hærdede. Nødder, krymmel og det sidste nye var pop-rocks. Det der slik som “exploderer” inde i munden. Jeg tror der var 15 forskellige “toppings”. Det var smadder sjovt og vi endte med nogle meget spøjst udseende flødeboller allesammen.