Ideer til H-navne

Vi har et H kuld på internatet lige nu…

Hansi
Helmuth
Og
Helga :tihi:

Hilda (Heick), Hansi (Hinterseer) og Helmut (Lotti):D.

Habibi…betyder min elskede og min Habibi vil syntes om en navnesøster

Jeg håber altså inderligt der når en parringsattest frem i min levetid…! For i et anfald af morgen-zombie er jeg kommet til at sætte et for lille frimærke på og fik Claus til at kaste det i nærmeste postkasse igår! Først idag gik det op for mig at det var et helt forkert frimærke… Arrrrrrgh! Cilia, hvis ikke der er en parringsattest fremme senest på mandag så råw op - så prøver jeg lige igen OG går ind i en postbutik og får det sendt :slight_smile: Det der natarbejde er skyld i mange “sjove” ting gennem årene :slem:

:høhø: Jeg står vagt ved postkassen, og hvis der ikke er dukket noget op mandag, så siger jeg lige til. :thumbup:

Tak for alle jeres input - vi valgte at kører indianer tema, ud fra jeg så længe har ønsket at bruge navnet Hiawatha.

Så det blev til Hiawatha (he who combs), Hototo (warrior spirit who sings) & Hilaku (fra Helaku som betyder Sunny day). :ok:

[QUOTE=Juvena;1312839]Tak for alle jeres input - vi valgte at kører indianer tema, ud fra jeg så længe har ønsket at bruge navnet Hiawatha.

Så det blev til Hiawatha (he who combs), Hototo (warrior spirit who sings) & Hilaku (fra Helaku som betyder Sunny day). :ok:[/QUOTE]

Det synes jeg er et rigtigt flot valg :):ok:

Katte Manden
www.kattepatruljen.dk