Idéer til Halloween kostume

Jeg har brug for jeres hjælp.

I yogaklubben holder de Halloween fest onsdag den 31. oktober, og der er træning i Halloween udklædning, hvis man har lyst - man kan vinde 3 måneders gratis yoga, og det ville jeg rigtig gerne have fingrene i :).

Men jeg er altså lidt blank mht. udklædning og ville høre, om I har nogen idéer?

Det må ikke være for stort et outfit - vi dyrker yoga i 40 grader og har normalt ikke meget tøj på, man skal kunne bevæge sig (man deltager kun i konkurrencen, hvis man træner i sit kostume), og det må ikke koste en bondegård.

Nogen idéer eller tanker som du vil dele?

Jeg ville klæde mig ud som Mahatma Ghandi :ok:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?43559-Billeder-fra-udstillingen-i-Aarslev

Billigt, let og ret sjovt, hvis jeg skal sige det selv :wink: tøjet kan jo udskiftes med sort eller beige joggingtøj :slight_smile:

Havde også hale på, men har ingen billeder af den endenu :slight_smile:

Du skal da lave yoga for katte, så fat i en buksedrag og hætte hvor der er syet ører på og så sy en laaang kattehale bag på rumpen :smiley:

Altså lige til halloween synes jeg det skal være uhyggeligt :slight_smile: mere end sødt og katteagtigt. Jeg ville nok prøve noget i denne retning: zipper face makeup - Google-søgning (håber linket virker, det er sendt fra min tablet) og så et gammelt jogginsæt eller lignende revet lidt i stykker og splattet med “blod”