Jeg har haft mine forældre i sving i weekenden og er nu blevet den lykkelige indehaver af 10 kvadratmeter indhegnet altan så kattene kan få noget luft i pelsen.
Men nu mangler jeg godt nok inspiration til indretningen, så kom hid med billeder af jeres altaner og terrasser så jeg kan få nogle gode ideer.
Altanen er vestvendt og der kommer regelmæssigt regn så inventaret skal kunne tage det.
De har fået et kradsetræ og en udkigspost derude, og jeg regner med at få fat i nogle store krukker og så kattegræs i dem også.
Men hvad kan jeg ellers lave derude for at give dem det bedst mulige udeliv?
Jeg overvejer at sætte en plexiglas plade for halvdelen af åbningen så der er læ og tørvejr på halvdelen af den, og indrette den med kattesenge, hængekøjer o.l.
hvis nu der lige kommer lidt lys i morgen (i dag har bare været trist og grå og mørk) så skal jeg gerne tage lidt nye billeder af min altan, efter den er malet hvid, og ligge herind til inspiration
[QUOTE=FinnFrode;881749]Dejligt, Helle - det bliver misserne glade for. Og du også, fordi du ikke behøver bekymre dig om altandøren mere.
Håber, du også kommer nogle billeder fra den. :)[/QUOTE]
Jeg skal nok snuppe min søsters kamera og få taget nogle billeder når jeg har fået det indrettet derude.
Selvom der ikke er gjort noget særligt ved det elsker kattene det allerede og de insisterer på altandøren skal være åben hele tiden også i det her vejr. Så det er den selvfølgeligt og vi sidder i overtøj og håber på lidt mere sol og lidt mindre vind.
Jeg har kigget på en bænk derud til og så vil jeg ha nogle store potter med græs til dem. Så må vi se om jeg ikke kan lokke de gamle til at sætte hylder på væggene derude næste gang de kommer ;o)