![]()
![]()
![]()
![]()
Cinnamon & Cayenne
![]()
![]()
![]()
![]()
Cinnamon & Cayenne
[quote=Tea;315035]Nu har jeg jo selv en Cæsar - og det navn forpligter! :høhø: Hvordan man så fortolker det er op til en selv, men min Cæsar vælger at ligge og dovne den i nullerputsengen hele dagen, og bevæger sig kun hvis slaven (=mig) serverer mad eller er aktiv med legetøj. ![]()
Men når det nu er en aby, kunne det jo også være en herskende, undersøgende, små-stædig misser. ![]()
(Og så synes jeg i øvrigt at kombinationen er super.
til Theresa!)[/quote]
Mange tak :yah:
Ja ved hvad du mener, har jo selv en bimse der hedder Cesar ![]()
Coco Chanel
Chaplin kunne også være ret sødt ![]()
Charlie Chaplin…det ER da fuldendt
og jeg er sikker på en aby-hanmis går lige som den rigtige gjorde ![]()