Jeg bliver snart lykkelig ejer af to herlige aby’er og skal til at finde både et pige og drengenavn med C…
Jeg har nogle løse idéer men ville høre om i sidder med et brandgodt navn i vil ud med?
Chaos og Charisma var det første jeg kom til at tænke på, og her tænker selvfølgelig også på ordenes betydning Chaos sidder lige til en fræk Aby’dreng og Charisma til en charmerende og uimodståelig (men ikke desto mindre fræk) Aby pige
ellers så tænker jeg også på om det ville være mere passende med navne der, jaeh, er mere navne end egenskaber. Der var jeg bare ikke lige så kreativ så jeg har løst tænkt på
pigen: Casablanca (Casie som kælenavn)
evt Ciara
drengen: Covo
(ok, tilståelse. inspiration hentet fra løvernes konge… Var simpelthen ikke kreativ nok med C-kattenavne)
Jeg synes, at Chaos og Charisma er nogle smukke og sjove navne, og de lyder til, at de kan gå hen og passe rigtig smukt til et par frække abyer. Tillykke med de nye små
Tak for nogle gode bud allesammen -bilmærkerne fik mig til at trække på smilebåndet… ;o)
Det er rigtig dejligt med hurtigt feedback. Det er min første dag på sitet … Og jeg skal jo finde de helt perfekte navne, især når det er de to første… de bliver helt specielle :’)
@Vivi: de små er reserveret fra Luna-Tick’s opdræt hos Marianne og Lars - Nogle rigtig dejlige mennesker iøvrigt! Og det med emner… jeg er egentlig åben for hvad som helst. Så længe det klinger godt når man kalder navnet ;o)
Tak for linket ! Det vil jeg bestemt studere nærmere imorgen, for nu må jeg se at få lukket ned…
Søgte selv på google, men da jeg kiggede kom jeg bare ind på sider med kattenavne… ikke så meget at vælge imellem og ikke særlig kreativt
Nu har jeg jo selv en Cæsar - og det navn forpligter! :høhø: Hvordan man så fortolker det er op til en selv, men min Cæsar vælger at ligge og dovne den i nullerputsengen hele dagen, og bevæger sig kun hvis slaven (=mig) serverer mad eller er aktiv med legetøj.
Men når det nu er en aby, kunne det jo også være en herskende, undersøgende, små-stædig misser.
(Og så synes jeg i øvrigt at kombinationen er super. til Theresa!)