Jeg er nu kommet til H - som jeg indti nu regner med skal være et Helte/Heltinde kuld - navnene har jeg ikke endnu.
Og I kuldet (venter to kuld her i sommer - hvis alt går vel!! ) som jeg ikke har noget tema til endnu - måske noget med Is …?
Men dét gør at der er lidt mere udfordring i at finde temanavne (og sjovt)
Og Harry Callahan aka Dirty Harry
Han Solo (no further references needed)
Hercules
He-man Harry Dresden!!! Fra The Dresden Files. Totalt god serie!!
Harry Potter (hvorfor er der så mange der hedder noget med Harry -tihi)
Hua Mulan ← kvindelig kriger, der tog i krig forklædt som mand. Kendt fra bla. tegnefilmen Mulan
Hippolyta. Dronning af Amazonerne. Hendes bælte, som Hercules skulle nuppe.
Sorry, for alle forslagene. Jeg synes bare din måde at lave temaer på er så morsom, så kan ikke lade være at finde dem når det er -høhø
Hva med sådan noget som fra film?
Harry potter, Harry ron, Hermionie. etc
Twillight. jake, øhm ham vampyr gutten. Kristen.
Eller tegnefilm.
diverse som aristocats etc.
Det kommer vel lidt an på hvad man interesserer sig for. Selv er jeg glad for kunst og litteratur, så der er i hvert fald en kilde til inspiration. Det kan man jo ligeledes vælge genre indenfor. Gotisk litteratur, Børnebøger, Danske værker, bestemte forfattere osv osv… Det samme med kunst, kan jo være alt fra Renaissance til impressionisme og COBRA… Både kunstnere og værker kan bruges, måske på nær “Stilleben”
Derudover synes jeg motorcykler og biler er fedt, og så må man gerne vælge de mere utraditionelle, det behøver ikke være Harley og Nimbus Der er mange andre gode, Benelli, Bimota, Moto Guzzi, MV Augusta og selvfølgelig Ducati hvis vi er til eksklusive Italienere. Man kan så bygge den videre til racerkørere Valentino Rossi, Alvaro Bautista osv. er selvfølgelig bedst til drengekuld… Så mulighederne er uendelige - men hvad ved jeg, har endnu ikke haft et kuld, så måske det bliver sværere at være kreativ når man har været alfabetet igennem et par gange
Mytologi er jeg også glad for, men det er nok rimelig brugt!
Jeg er så ikke så meget til navne som ikke giver mening som navne, men som er en sætning… Kan ikke lige komme i tanke om nogen lige nu. Kun én, men den er faktisk lidt fed… “Exactly what I want” - det er da et super navn til en show vinder
Man kan altid kigge katalogerne igennem på udstillinger - der er mange sjove navne