Igang efter ferien ...Piv

Så er ferien slut -græd
Øv - jeg kunne ellers sagtens få tiden til at gå, med at være herhjemme og nusse kattekyllinger et par uger endnu.
Og første arbejdsdag efter ferie, burde kun være ½ - åh, jeg er træææt -NAT

Øv hvor træls. Kan godt forstå du kunne bruge noget mere fere…

Ja, jeg ryger jo nok lige i kummefryseren når nu jeg skriver føkgende…fra på torsdag har jeg ferie til mandag den 8. september. [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] …minvildt overdrevne brug af denne smilie er begrundet, for NU har jeg sagt farvel og god ferie til min kolleger og jeg har sagt godag til dem igen…så nu er det MIN tur til at få ferie
Brita

ØØØØv - bare det var MIG!!
Men jeg håber du får en skøn ferie.

Poly, det er bare op på sadlen og så igang igen -hyp

Brita, god ferie til dig… -thumbs

Kan kun give dig ret Poly

Jeg startede i mandags efter 3 ugers ferie…Puhhhhh,hvor man nemt kan vænne sig til at lave andet end at gå på arbejde -høhø -høhø

Må indrømme,at det er hårdt at starte op igen -bleg

Rigtig go ferie til dig Brita -love

Tak skal I ha’…“vi” skal jo føde…og på onsdag kl. 9 ved jeg hvor mange -gruppekram
Jeg har trukket min ferie og kun haft 3 dage fri gennem hele juni og juli…det har GODT nok været hårdt.
Og for det ikke skal være løgn, så har vi lået udlånsrekorden i juli måned. På landsbasis falder bibliotekernes udlån, men ikke her [smilie=hate-tunz.gif]
Brita

Poly hvor er det synd for dig, -ked hvornår lærer de dumme arbejdsgivere at bare sende en check, det er da for pjattet at man er nødt til at møde op hver dag :?

Britta Rigtig god ferie, håber du kommer til at nyde hvert sekund -waytohot -waytohot

Poly øv altså hvor trælst… kan godt forstå du heller ville går der hjemme…

Brita, jeg håber at du får en rigtig god ferie…

Puha Christie jeg føler med dig.

Jeg startede selv i går efter 4 mdrs. fravær.

Oveni det havde jeg lige en kagebestilling til 50 mand til i morgen (som jeg lige netop er blevet færdig med) + en kage til weekenden hvor jeg skal på genetik kursus.

Jeg er rigtig træt nu. I går var jeg i gang fra 6.30-22 med ganske få stop hvor jeg så lige var herinde og “holde i ørerne”, det ska jo også passes nu man har fået en anden rolle.

I dag startede jeg med 45 min ved fys… hun var direkte OND i dag, så jeg måtte tage 5 mins powernap i pausen på kursus. Derfter hentede jeg lige det sidste til pynt af bestillingskage og har så brugt 2-3 timer på sammenlægning af kage og pynt.

I morgen over middag skal jeg lige have lagt kagen til weekenden sammen med creme og have den pyntet.
Efter kl. 16 hvor jeg leverer kagen til de 50, kan jeg heldigvis sove indtil lørdag hvor jeg kører til fyn.

Nette træt!