Igen tand-foredrag, d. 24/2

Så afholder Jens Ruhnau igen foredrag i sin klinik:)
Godt for os, der ikke nåede med i januar.

Dels vil jeg gerne informere om begivenheden, og dels spørge, om der er nogen, der skal derud i bil og har plads til mig?
F eks ved en metrostation, s-togsstation, hvis man ikke lige har ærinde ind i byen alligevel.
Der går vist en bus derud, men både Jens og Lene så ret tvivlende ud i blikket, da jeg spurgte til det.
Og det er meget hyggeligere at være blandt en bilfuld kattevenner end alene i en bus :slight_smile:

Jeg har lige sendt en mail til tanddyreklinikken og hvis jeg får en plads,skal jeg gerne samle dig op ved en s-togs station-engel

Tine

Jeg har fået en plads og vil da gerne samle dig op.Men som jeg ser det på et kort,ligger klinikken tæt på Måløv st.Så måske det nemmeste er at gå det sidste stykke?
Tine:?

[quote=skoglund;332786]Jeg har fået en plads og vil da gerne samle dig op.Men som jeg ser det på et kort,ligger klinikken tæt på Måløv st.Så måske det nemmeste er at gå det sidste stykke?
Tine:?[/quote]

Der er pænt langt at gå… langs en meget øde, mørk vej uden reel fortov eller lignende… jeg ville også foretrække et lift :slight_smile:

Kan desværre ikke den dag… men har tidligere været til Jens foredrag - det kan anbefales.

[quote=skoglund;332786]Jeg har fået en plads og vil da gerne samle dig op.Men som jeg ser det på et kort,ligger klinikken tæt på Måløv st.Så måske det nemmeste er at gå det sidste stykke?
Tine:?[/quote]

Hej Tine.
Hvor bor du??

Hej Mona.

Jeg bor ved Roskilde og kommer i bil,så jeg kan sagtens samle op på Måløv st,hvis nogen skal med det sidste stykke:D

Tine

Kære Tine, det vil jeg gerne sige ja tak og tusind tak til.
Kan du lide chokolade?

Mig Chokolade-det er mit mellemnavn:tihi:

Men jeg gør det nu ikke for at få noget igen:)

Hvis du finder ud af hvornår du er på Måløv skal jeg nok være der til at samle op.

Tine

Tager lige denne tråd frem igen,da det er i morgen.

Jeg er på Måløv st ca kl 18.30,så hvis andre end MiSi skal med det sidste stykke,er der plads til lidt flere.

Tine:)