Igor er flyttet til Næstved

Som nogle af jer allerede ved, flyttede Igor (KhorZhik’s Alfred) til Næstved i går. Han har allerede fundet sig godt til rette, men undrer sig vist lidt over at ikke alle de fire skovkatte synes han er en gave fra himlen :grin:. Men som det ses her, har både Øyvind og Håkon accepteret ham, og Øyvind gav ham endda et lille slik på hovedet da de begge rodede i legetøjskurven:


Gisle og Kolbjørn er mere forbeholdne; Gisle, der hverken er bange for støvsugere eller tordenvejr, synes sådan en bette killing er vildt farlig, og hvæser af ham, men både han og Kolbjørn fulgte i halen på Igor da han var ude i haven tidligere i dag, så de skal nok hurtigt vænne sig til ham.

Lige et par billeder til at den lille, som er en rigtig lege- og kælemis :heart:


26 Synes om

Tillykke med ham. :flag: Det ligner en perfekt sammenføring. :thumbup:

1 Synes om

Hvor er han sød - og det er hans storebrødre også :heart_eyes:

2 Synes om

Kan man kalde det for ‘‘afstumpede forfølgelsesmetoder’’ når der er tale om en bobtail? :gruble:

1 Synes om

Sikkert :wink: Og fordi han har så kort hale, er han nem at komme til at snuse i numsen :roll_eyes:

4 Synes om

Så kom hængekøjen i brug igen:

13 Synes om

Hvor er det herligt at se så nem en sammenføring :hjerte: er sikker på de sidste to nok skal komme til at elske ham :hjerte:

Skønne billeder af dejlige Alfred :tak:
Emil savner brormand og har hængt på mig hele dagen. Her hjælper han i sy værelsetv

10 Synes om

Et havebillede fra i går:

Det går så fint :slightly_smiling_face: Igor farer rundt, leger og skal undersøge alting, og de voksne er blevet meget mere trygge ved ham. Selv Gisle er vist ved at overgive sig, og de to har næsten leget sammen et par gange. Men det er nok Øyvind på tre år der er mest interesseret i Igor.

19 Synes om

Dejligt at høre det går godt og de andre er ved at acceptere ham :smelter:

Her er der godt nok blevet stille, nu han og 2 af tøserne er flyttet. Emil er begyndt at lege mere med Smisk og Boss nu :slight_smile:

3 Synes om

Jeg har besøgt Igor i dag … han er en køn lille fis :smiling_face_with_three_hearts:

Han har allerede anlagt sig dårlige vaner i sit nye hjem … for jeg tænker ikke det er noget han har med hjemmefra? :sunglasses: @Jeanette

19 Synes om

De vaner tror jeg nu alle katte har - måske lige undtagen dine englebasser Hrønn :engel:

4 Synes om

Nope det kender vi ikke noget til, her får de ikke lov til at være på bordet når vi spiser :tihi::tihi:
ud over det ja så er køber oplyst om at opdragelse har de absolut intet af, det er deres egen hovedpine :klappe::klappe:

4 Synes om

Jeg vil nu lige gøre opmærksom på at det ikke var min tallerken han fik lov til at slikke :wink:

2 Synes om

Jeg vi gøre opmærksom på, at det er Dorthe man kan skimte i baggrunden på det sidste billede … hvor hun ikke gør noget for at forhindre ham i det :wink:

1 Synes om

Jeg er ret sikker på I alle tre havde det mega hyggeligt :tihi::tihi::tihi:

5 Synes om

Fine billeder du har lagt på Instagram, fik lige en pb fra en ven om ikke det var en af vores :hjerte:

2 Synes om

Igor og Gisle:

Igor og Håkon:

Igor og Øyvind:

Det går da meget godt, ik’? :heart_eyes:

18 Synes om

Det må man da sige :hjerte: skønne billeder af jeres dejlige katte :hjerte:

2 Synes om

Jo det ser da sådan ud, dejligt! :thumbup:

1 Synes om

Det slog mig lige, at Igor er en anden type navn end de øvrige, gamle nordiske navne. Er der en anden, der har fået lov at bestemme? :slight_smile:

Det ser ud til, at han har charmeret hele flokken efterhånden :heart: