Ihh tak Maggie:-)

Den kat altså - hun blir ikke gammel, hvis hun fortsætter!

Så sidder jeg i stuen ved min pc, da hun kommer ind og ser helt VILD ud i ansigtet. Springer op af mine ben og ligger en bi på mit skød.

Den flyver væk - hun har båret den ind i munden i live! - og hun fanger den fire gange mere, før jeg når at træde på den.

Maggie altså!:S Hun ved vist ikke at de kan stikke i svælget-what

Bagefter så tog vi os en alvorlig snak om det, men hun lod ikke helt til at tage mig alvorlig. Se her:

:klapper::klapper::klapper:

Dyyyyyyyyyygtig missepige… man skal holde sin mor i gang, skal man…

:pote::pote::pote:

[quote=lenschow;186700] - og hun fanger den fire gange mere, før jeg når at træde på den.

[/quote]

:uha: …bien, forhåbentlig :uha:

:klapper:

Maggie for pokker! Pas på dig selv misselil! -what
Nå, men udover det, så er det godt at du kan holde din mor i gang :thumbup:

Skøre kat, du skal høre efter hvad din Helle siger, ellers kan det gå rigtig galt. Du har vist smidt et par af dine 9 liv væk allerede:p:p

Knus Elin

Jeg ville godt nok sørge for at have Predisolon i huset med sådan en kat -what
Jeg er født PIPskid og ville noget nær besvime hvis jeg havde sådan en hvepse/bifanger.
Sjovt nok er her idag et par spy’er i huset…VAR er nok bedre diffineret, for jeg kan kun høre en overlevende, men jeg kan se på Sigariah det ikke vare længe…nå nu døde den også

Det sjove er vi har Xena der ikke kan lade noget som helst flyvende være. Det skal fanges og helst af hende. Det har så resulteret i adskillige bi/hvepse og humlebistik. Betterøven giver et arrigt hvæs og ti min efter jagter hun den næste. Hun har ikke så meget som haft en tyk pote, af alle de stik hun har fået allerede.
Xena må være lavet af noget særligt, siden hun slet ikke reagerer på nogen af de stik hun har reddet sig.
Knus Elin

Herlig tøs!

Måske Eddie har lært hende det - han kan jo også :wink:

Her er søster El Auria, efter mødet med en bi her i eftermiddag;

• så er der fame ingen der skal komme og sige at mine Orientalere mangler hage :klapper:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;186896]Herlig tøs!

Måske Eddie har lært hende det - han kan jo også :wink:

Her er søster El Auria, efter mødet med en bi her i eftermiddag;

• så er der fame ingen der skal komme og sige at mine Orientalere mangler hage :klapper:

/Mette[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[quote=lenschow;186700]
Bagefter så tog vi os en alvorlig snak om det, men hun lod ikke helt til at tage mig alvorlig. Se her:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
du kan ikke være sur på mig vel mor? se jeg synes det er sjovt. er det ikke sjovt mor? :wehu::wehu::wehu::wehu:

Det er første gang jeg har set en orintaler med dobbelthage-LOL
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;186939]Det er første gang jeg har set en orintaler med dobbelthage-LOL
Knus Elin[/quote]

Nej det er da ej - det havde Eddie da også da han var med i studiekredsen :wink:

/Mette :smiley:

[quote=Mette Mejdahl;186963]Nej det er da ej - det havde Eddie da også da han var med i studiekredsen :wink:

/Mette :D[/quote]

Han havde da bare en lille bule og ikke sådan en fed dobbelthage, som du viser her-høhø-høhø-høhø
Knus Elin

:lys-ide::lys-ide:

Er det mon nu jeg skal afsløre, at de i Imerco i denne uge har en fluesmækker/ketcher der giver stød når de rammer gitteret ???

For en flad 20’er - og så lidt klikkertræning, så er jeg sikker på at Helle’s katte kan klaske diverse insekter…

:rock::rock:

Helle har slet ikke fattet at det er fordi Eddie vil have honning -høhø

Mor jeg bringer bien, kan du så ikke lave honning til mig :?

[quote=birtheras;187262]Helle har slet ikke fattet at det er fordi Eddie vil have honning -høhø

Mor jeg bringer bien, kan du så ikke lave honning til mig :?[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Måske jeg kan lære hende det :slight_smile: hihi