Ikke en kat, men en kattalemur?

Nu er der vidst ingen tvivl længere, Gismo er ikke en kat har vi måtte sande her hjemme i familien, nej vi sq købt os en kattalemur viser det sig. Ja tal lige om at købe katten i sækken. :tihi:

Vi har tit grint af Gismo bissen, med alle hans sjove spring måder. Måder at sidde på. Som han kommer gående og løbende med hans lange hale lige i vejret. - Og ja, pludselig slog det os som et lyn fra en klar himmel. Han er jo en kattelemur. - Så nu bliver han også kaldt for: “Den lille kattalemur”. :wehuu:

Jeg har lige kigget mine billeder igennem, og fundet billeder af Gismo og en kattalemur fra Givskud, som der kan sammenlignes med. - Jeg starter med et billede af Gismo, og bagefter en kattalemur. Ja jeg må heller skrive det, for ligneden er vidst ret stor ind i mellem. :tihi:

-rofl -rofl -rofl Hvor er han sød da

-LOL-LOL-LOL-LOL hvor er han dog sød

De er da bare vildt søde begge to -høhø :wehuu: :wehuu: :wehuu:

-LOL-LOL-LOL hvor er han sød :wehuu:

Skøn sammenligning :slight_smile:

Takker for de pæne ord til jer 5. :smiley:

Må ærligt indrømme at jeg stadig griner lidt over billederne af ham, og en kattalemur. :tihi:

Hov det er den der sidder på bagsædet af min bil:)
De er godt nok søde begge to.
Knus Elin

:tihi::tihi::tihi::tihi: hvor er de dejlige begge 2. God sammenligning.

:tihi::tihi: Ja, jeg tror du har ret, det er ikke en helt almindelig kat du har dig :tihi:

LOL

Hvor godt!!! Total sandt!!

Mange tak for de skønne billeder.

Jeg bliver aldrig træt af at se på dyre-billeder. :wehuu:
Mange gode hilsner
-neje
Mona

Hvor er det sjovt - godt observeret :ok:

How Funny :tihi: godt observeret :ok:

Nej nogle dejlige billeder har også tit selv tænkt tanken også med Surikater der er visse ligheder…

hvor er det fedt !!! -LOL

Hm…gad vide hvilket avlsforbund han er registreret i…:-)) ???

-LOL hvor er de bare gode :thumbup:

-tihi -tihi Super billeder! -wehuu -wehuu

Herlig sammenligning -LOL

Hvor er de søde, begge to :wehuu::wehuu: