Ikke flere kolbøtter her i huset :(

Her til formiddag mistede Casa Temple Bar en kæmpe personlighed i en slank krop :ked:

Galliano døde efter længere tids sygdom hos dyrlægen og vil blive dybt savnet hos mange mennesker og nok især de katte, der har haft fornøjelsen af at bo sammen med ham - for Sanders vedkommende i næsten 8 år siden Sander flyttede ind 14 uger gammel :frowning:

Jeg kunne fortælle den ene historie efter den anden om ham og jeg ville stadig ikke være nået hele vejen rundt om hans finurlige opførsel og tossede idéer - som sidste år, hvor en VVS’er ordnede min bruser med Galliano stående på ryggen godt igang med at sikre, at manden duftede HELT rigtigt, når han forlod huset (ved at gnide og gnubbe sit hoved ind i hans bluse) eller da A-kuldet kom til og han vækkede mig flere gange hver nat for at fortælle, at der altså var noget ude på badeværelset, der lavede lyde og det måtte jeg godt undersøge eller da en ny udstiller kiggede på ham og han besluttede sig for at charme HELT igennem, så han slog en kolbøtte henover sin vandskål og endte i kattebakken! Hver gang jeg møder hende, taler hun om det og resten af hans udstillingskarriere fik han kun vand under opsyn.

Jeg kunne blive ved, men vil bare slutte af med et billede, der viser ham på slap line

RIP smukke dreng :ked:

Det er jeg godt nok ked af at høre :ked:

Det er altid trist at miste :frowning: Husk de gode stunder med ham :hjerte:

:kram:

:kram:

God rejse Galliano :lys:

Det gør mig virkelig ondt at høre :frowning:

Det gør mig ondt:ked:Hvil i fred dejlige mis:rip:

Det gør mig inderligt ondt.

Sov sødt skønne dreng :lys:

Det gør mig virkelig ondt Mette. Han var en smuk og unik personlighed. :hjerte: :ked::rip:

Det var trist :lys:

sov godt

Jeg føler med dig, at have håbet og troet på at Galliano var på rette vej efter alvorlig sygdom - og så gik det alligevel ikke. Det er så hårdt.

Kære Mette. Jeg tror, at alle opdrætterer, føler noget for hver eneste killing de har taget imod! Og jeg ved ialtfald, at det altid har" ligget mig stærkt på sinde" hvordan deres fremtid blev,— og jeg har aldrig kunnet ønske mig noge bedre sted end hos dig! Galliano har haft verdens bedste katteliv, :hjerte: hvor han har været hos dyrlægen, hvis noget var galt, og blevet forkælet dagligt Jeg håber, at Oline og han, allerede fjoller rundt i kattehimlen Mange tanke til dig fra -kramer

:sørger: det gør mig ondt

:lys: til rejsen, hils mine venner når du når frem

:kram: og mange tanker

Det gør mig så ondt for dig :ked:

Det gør mig ondt!

:kram:

:kram:

Ord er så fattige Mette :ked:
Stort kram til dig og et :lys: for den smukke og sjove Galliano.

Det er jeg rigtig ked af at høre, Mette :frowning: :kram:

Hvil i fred, kære Galliano :lys:

Det gør mig virkelig ondt:kram:

:lys: