Ikke i stambogsdatabasen

Jeg sidder lige og vil tilmelde vores Gandei til udstillingen i Fredericia. Men når jeg taster hans nummer i, står der at han ikke findes i stambogsdatabasen. Men prøver jeg hans afdøde bror, så kommer det fint frem. Hvad skal jeg lige gøre:?

Du skal bare taste hans informationer manuelt, og næste gang du vil melde ham til - så er hans oplysninger der. Rigtig god fornøjelse.

Jeg blev også noget overrasket over at Nimbus ikke fandtes i stambogsdatabasen, da jeg til udstillingen i Billund i 2010 nemt kunne bruge hans nummer. Nu skal Nimbus dog ikke til udstilling, så min søgning var sådan lidt for sjov, men jeg fik da tilmeldt min anden kat, der også skulle tastes ind manuelt, hvilket jeg også tror, at du bare skal gøre.

Det kan være vi ses til udstillingen, hvis du kommer om lørdagen. :slight_smile:

Vi kommer om søndagen

Det er fordi at JYRAKs udstillingssystem kører over FDs stambogsdatabase, og deres opdateringer… Og nogle gange sker der altså lidt fejl :tihi: og andre gange er det bare fordi kattene endnu ikke har været med i en opdatering modtaget fra FD. (så vidt jeg har forstået).

Men du taster det bare manuelt ind, det er helt fint :slight_smile: