Ikke-klumpende grus uden tilsat duft?

Hvilket ikke-klumpende uparfumeret grus (gerne grovkornet) bruger I til små killinger? Hvor køber I det?

Havregryn de første dage, derefter det billigste moler ved købmanden. :slightly_smiling_face:
Du ved det der i gamle dage gav røde poter :woozy_face:

Kan man stadig få det grove røde uden duft? Hvor?

Sidst købte jeg det i SPAR

Og det gør det stadig væk :tihi:

Med venlig hilsen

Nu skrive du godt nok ikke klumpende, men vi bruger denne til killinger, De klumper let, men giver ingen problemr i forhold til de spiser den, da den nedbrydes i maven som alt andet. dog skal sige vi oplever ikke de i samme grad vil æde gruset efter vi er gpet over til den. den er lugtfri, men er stadig super til at tage lugten. Vi har brugt den 3-4 år nu uden problemer og husker jeg rigtig, ja så bruger @Eva_K den også til hendes killinger

1 Synes om

Det gør jeg ja. :smil:

1 Synes om

Hvordan går det med overgangen til almindeligt grus, når de er vant til cat’s best?

Helt uden problemer, vi sætter bare en bakke op med almindeligt grus og der går ca en uge fjorten dage, så har alle taget den i brug i stedet for

Ingen problemer, jeg har altid blot hældt det gamle ud, vasket bakken og hældt det nye i. Aldrig nogen reaktion på det :smil:

1 Synes om

Jeg endte med at bruge havregryn hele vejen igennem med seneste kuld indtil de holdt op med at spise grus også gik de direkte på det klumpende. Det ikke klumpende jeg havde blev de ved med at ville æde.

Hvis du stadig kigger efter grus, så har Rema 1000 noget:

4 Synes om