Ikke til at slippe af med

Hej med jer alle :slight_smile:

Nu har jeg siddet og luret lidt på jeres forum og selvom jeg egentlig mente, jeg havde profiler på mange fora allerede, endte jeg med også at ville have muligheden for at blande mig lidt herinde -høhø

Mange af jer kender mig andre steder fra, bare under navnet “Slambert”, men da dette er den første profil, jeg opretter efter at have fået stamnavn, har jeg valgt at bruge det i stedet. Jeg er ikke nået så langt med opdræt, men alt kommer til den, der kan vente, si’r de kloge jo :smiley:

I det daglige arbejder jeg som advokatsekretær i København, hvor jeg mere eller mindre forgæves forsøger at holde styr på nogle stressede jurister - helst uden selv at blive stresset :smiley: Ellers bruger jeg en del tid på hus og have og kattene (inkl. diverse fora) :slight_smile:

Hejsa… velkommen her inde… jeg håber at u kommer til at nyde en masse gode og hyggelige timer her inde

Velkommen til… Her er i hvert tilfælde ikke stress. :smiley:

Hej Mette -velkommen indenfor her. Jeg håber, du kommer til at nyde at færdes her som medlem [bigloony]

Hej Mette,
-velkommen
Et opdræt kommer ikke så langt, så længe du samler på hankastrater -muhaha - hvad med at finde en sød lille hunkat et sted? -engel
mvh Camilla

Nååårrrrh, var det det, der skulle til -lyside -engel Ja, men det må jeg jo gøre noget ved på et tidspunkt, så -høhø -høhø

Tak for velkomsterne til alle :slight_smile:

Nååårrrrh, var det det, der skulle til -lyside -engel Ja, men det må jeg jo gøre noget ved på et tidspunkt, så -høhø -høhø
[/quote]

Jeg skal gerne hjælpe dig med at lede -tænkekitty - BUR-babyer er skønne -forelsket Hvilken farve foretrækker du?
mvh Camilla

[/quote]

Jeg skal gerne hjælpe dig med at lede -tænkekitty - BUR-babyer er skønne -forelsket Hvilken farve foretrækker du?
mvh Camilla[/quote]

BUR-babyer er fantastiske -love uanset farven, men ud af de farver, jeg “må” få (godkendt i FIFe) kunne jeg godt tænke mig lilla næste gang. Ellers er min drøm jo at få cinnamon og en eller anden dag lykkes det, om det så kun bliver som kastrat til at kigge på :stuck_out_tongue:

Måske du skulle melde dig over i GCCF og opdrætte der? :stuck_out_tongue:
mvh Camilla

[quote=“dkkorat”]

mvh Camilla[/quote]

Ja, det ville være en løsning - det bliver bare så besværligt at udstille [bigloony]

mvh Camilla[/quote]

Ja, det ville være en løsning - det bliver bare så besværligt at udstille [bigloony][/quote:14evjtml]

Pjat med dig - en lille køretur gennem “the chunnel” i ny og næ er vel ikke noget at tale om, hvis man virkeligt brænder for det;-)
mvh Camilla

mvh Camilla[/quote]

Ja, det ville være en løsning - det bliver bare så besværligt at udstille [bigloony][/quote]

Pjat med dig - en lille køretur gennem “the chunnel” i ny og næ er vel ikke noget at tale om, hvis man virkeligt brænder for det;-)
mvh Camilla[/quote:d7e9qhs6]

For slet ikke at tale om det ekstralange ophold, man skal gøre hver gang pga. karantænereglerne -uh

mvh Camilla[/quote]

Ja, det ville være en løsning - det bliver bare så besværligt at udstille [bigloony][/quote]

mvh Camilla[/quote:sfu9v4rm]

For slet ikke at tale om det ekstralange ophold, man skal gøre hver gang pga. karantænereglerne -uh[/quote:sfu9v4rm]

Når først papirerne er i orden - og rabiesvaccinen vedligeholdt - er importtilladelsen gyldig “for ever”. Så hvilket langt ophold tænker du på? Der er ingen decideret karantæne i Storbritannien mere for dyr fra Danmark. Papirarbejdet er et mareridt, men når først de er i orden, er alt fint:-) Kom du bare i gang -høhø
mvh Camilla

mvh Camilla[/quote]

mvh Camilla[/quote]

For slet ikke at tale om det ekstralange ophold, man skal gøre hver gang pga. karantænereglerne -uh[/quote:pfjpx4z8]

Når først papirerne er i orden - og rabiesvaccinen vedligeholdt - er importtilladelsen gyldig “for ever”. Så hvilket langt ophold tænker du på? Der er ingen decideret karantæne i Storbritannien mere for dyr fra Danmark. Papirarbejdet er et mareridt, men når først de er i orden, er alt fint:-) Kom du bare i gang -høhø
mvh Camilla[/quote:pfjpx4z8]

Ja, så er det da blevet lettere end jeg troede -thumbs Måske, en dag - man kan aldrig vide :smiley: men i første omgang vil jeg nok “nøjes” med FIFe. Jeg skal jo lige have styr på, om opdræt er noget, jeg duer til :smiley:

Mette,
Seriøst - en lilla hunBUR skulle da være til at finde;-) Drengene vil helt bestemt elske hende -love
Jeg er ganske sikker på, at når du sætter dig noget for, så gennemfører du med bravour -thumbs
mvh Camilla

Mangler lige en “tak”-knap :smiley:

Jeg tror bestemt også, jeg kan finde en lille lilla pige for drengene at lege med - og jeg håber da, hun flytter ind inden for det næste års tid -jegkrydser

hej og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T

Det er vi flere, der har gjort længe -muhaha
mvh Camilla -engel

Hej Mette
Også velkommen fra mig -høhø -velkommen

Hej g velkommen -velkommen