Ilder, ilder, ilder, ilder, ilder, ilder og lidt mere ilder

Om jeg er glad for at have fået ildere igen? Tja, det spørgsmål svarer vel sig selv? :inlove:

Hyper

Pandora

Teddy skal tackle både Pandora og en hvalp der var på besøg. :høhø:

Contest of the wills!

Ildere :hjerte::inlove::wehuu::wehu:

Find ilderen!

Hængekøjer - ikke kun til ilderdyr! :thumbup:
(I kender efterhånden Teddy og hans ideer)

Cutie Pandora

Hyper og Pandora leger. :klapper:

Jeg elsker mine ildere… Jeg elsker ildere… Jeg elsker Hyper og jeg elsker Pandora…

Og uanset hvad I hører andre steder fra:

SÅ HAR JEG VERDENS DEJLIGSTE ILDERE!!!

Åhhhhhh Teddy kan ligge i en af køjerne. Håber den passer herren :slight_smile:

Fantastiske billeder - Har de legekammeret på besøg? :smiley:

hvor er det nogle dejlige billeder…
jeg ELSKER os ildere… og har os været tæt på at anskaffe mig en, men det går nok ikke :stuck_out_tongue:

De er bare dejlige!

Vi havde besøg af ikke mindre end disse 2 smukke herrer her til formiddag:
Wasabi & Gari :hjerte: Et par brødre som bare er super søde og sjove.

Og JA! Teddy ELSKER dine køjer og de er totalt sikre og kan holde til ham.
Faktisk så meget at igår gik han hele tiden fra den øverste til den nederste fordi at han ikke kunne bestemme sig for hvilken en han ville sove i. :inlove:

De er godt nok dejlige :wehuu:
Jeg får helt lyst til også at få ilder igen…men nej, jeg gør det ikke…jeg har jo så rigeligt med misser :tihi:

Hvor er det altså bare KÆRT! :hjerte: Lille, hvid cirkelrund ilder i nullerput, Teddy i køje og masser af søde, legesyge og kåde kræ…:wehuu:

Kan godt forstå, du er glad…:):inlove:

Ja jeg må faktisk indrømme at jeg er næsten helt nyforelsket i ildere… Og det er ellers en følelse jeg skal tilbage til 2004 for at finde…

totalt bløddyr jeg er! Nu har jeg vist totaltskadet mit image som hardcore…!

:smelter:

[QUOTE=Barky;960275]Vi havde besøg af ikke mindre end disse 2 smukke herrer her til formiddag:
Wasabi & Gari :hjerte: Et par brødre som bare er super søde og sjove.

Og JA! Teddy ELSKER dine køjer og de er totalt sikre og kan holde til ham.
Faktisk så meget at igår gik han hele tiden fra den øverste til den nederste fordi at han ikke kunne bestemme sig for hvilken en han ville sove i. :inlove:[/QUOTE]

Sikken fine legekammerater de har haft besøg af. :slight_smile: Fedt de kan lege med andre, :slight_smile:
Ej stakkels Teddy, det er ikke nemt at måtte vælge. Ja livet medfører STORE valg ind i mellem. :tihi:

Dejlige billeder - og ja, du har totalt busted dit ry som hardcore :wink:

Hvor er de søde - og smukke.

Jeg har endnu til gode at møde en ilder sådan helt tæt på.
Tæt på som i røre ved den.
Selvom jeg kender et par opdrættere.

Hvor ser de søde ud :hjerte:

Hvordan er de som kæledyr? Hvordan adskiller de sig fra fx. katte?
Jeg har aldrig været tæt på én. :slight_smile:

Årh altså… jeg må passe på Alex ikke ser de billeder… hun er så syg for at få en ilder… meeen jeg synes lissom at med 5 katte og hm… 15-16 rotter… så har vi dyrlægepotentiale nok lige for tiden :wink:

Men hvor 'ER de søde. Og det er altså skægt at se når katte og ildere leger sammen. Og så er jeg personlig helt vild med de hvide… Er det egentlig dem der er fritter eller er alle tamildere fritter?

Camilla - Pokkers! -LOL

Pia - Ja, jeg har godt set at vi har ihvertifald een fællesbekendt på FB. Elisabeth har faktisk broderen til Hyper, en stor albino dreng. :hjerte:
De er noget anderledes at røre ved end katte. De kan godt have en rigtig grov og ru pels om sommeren, og om vinteren have den blødeste pels. Som at røre ved tøre skyer forestiller jeg mig. :inlove:

Maja - De adskiller sig på rigtig mange måder! Jeg tror slet ikke at jeg ved hvor jeg skulle starte. De er meget frembusende i adfærd, og tester ting/mennesker ved at nappe i dem. De bruger deres mund rigtig meget og poterne kun sekunddært til at undersøge ting. De er stædige optimister dvs at man er nærmest altid nødt til at tænke forud for ilderne, forudsige deres adfærd for at kunne beskytte dem imod deres egen nysgerrighed. Det er et lille dyr PROPPET med personlighed. Og man ved aldrig helt hvad man får, om det er en ilder som kommer og smider sig på dit skød for at blive nusset, eller om det er en ilder som vælger at 100% ignorere din eksistens med mindre at den får noget ud af det.

Det eneste der er garanti for med ildere er underholdningsværdi. (er min erfaring)
Men du kan da gå ind og kigge på min hjemmeside og læse om mine gamle ildere, eller du kan gå på youtube og finde min kanal BarkyFerret hvor der er en masse videoer. :høhø:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;960382]Årh altså… jeg må passe på Alex ikke ser de billeder… hun er så syg for at få en ilder… meeen jeg synes lissom at med 5 katte og hm… 15-16 rotter… så har vi dyrlægepotentiale nok lige for tiden :wink:

Men hvor 'ER de søde. Og det er altså skægt at se når katte og ildere leger sammen. Og så er jeg personlig helt vild med de hvide… Er det egentlig dem der er fritter eller er alle tamildere fritter?[/QUOTE]

Der er også mange rottefolk - som er gået til ilder med tiden. Og fra ilderne kan man så springe over til kat eller hund. G Man hopper ligesom fra miljø til miljø.

Fritte og ilder er nøjagtig samme dyr. Før i tiden brugte man fritte om tamformen, og da tamformen ofte var lys/albino fordi at de blev brugt til jagt er forbindelsen sat i stand på den måde. Fritte kommer nok iøvrigt fra det engelske Ferret, hvor vildformen hedder Polecat. :tihi:

Nårh, nogle skønne billeder. :hjerte:

Men Teddy er åbenbart ved at blive hvidhåret af skræk - og i et mærkeligt mønster… :tihi:

Ilder er bare så kære :hjerte: jeg har mødt et par stykker, men har endnu til gode at lære en rigtig at kende :slight_smile:

Skønne billeder af en harmonisk flok :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;960912]Nårh, nogle skønne billeder. :hjerte:

Men Teddy er åbenbart ved at blive hvidhåret af skræk - og i et mærkeligt mønster… :tihi:

[/QUOTE]

Haha, jeg tænkte det samme. Eller rettere sagt - jeg troede lige ved første øjekast, at han af en eller anden grund var blevet barberet ned. Jeg kunne sagtens tiltro Julia at lave mærkelige mønstre på ham, nemlig :klapper:

Nej, det kunne jeg altså ikke i virkeligheden, Julia :slight_smile:

[QUOTE=galath;960974]Haha, jeg tænkte det samme. Eller rettere sagt - jeg troede lige ved første øjekast, at han af en eller anden grund var blevet barberet ned. Jeg kunne sagtens tiltro Julia at lave mærkelige mønstre på ham, nemlig :klapper:
Nej, det kunne jeg altså ikke i virkeligheden, Julia :)[/QUOTE]

Det var så min anden tanke - “Er han blevet opereret?” :yikes:
Jeg nåede slet ikke så langt som til at tro noget om Julia, men nu du siger det, så… :klapper: