Indhegning af haven - håndværkerforslag

Jeg vil gerne hegne haven ind, så kattene kan komme sikkert ud, når jeg nu har fået et lille frimærke af en have, men jeg kender ikke selv til nogle håndværkere, der beskæftiger sig med den slags.

Kan I anbefale nogen? Jeg bor i Ølstykke :slight_smile:

Hvor meget skal der bygges? Er der plankeværk i forvejen? Eller kun hæk? :slight_smile:

Du skal vel bruge enten en anlægsgartner, der er skrap til at sætte stolper/hegn op, eller en tømrer - hvilken af dem afhænger nok af, hvad der skal laves… :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;1164057]Hvor meget skal der bygges? Er der plankeværk i forvejen? Eller kun hæk? :slight_smile:

Du skal vel bruge enten en anlægsgartner, der er skrap til at sætte stolper/hegn op, eller en tømrer - hvilken af dem afhænger nok af, hvad der skal laves… :)[/QUOTE]

Jeg tænker, at en anlægsgartner er det bedste bud. Det er svært at finde en tømrer, der gider at beskæftige sig med så små projekter.

Ja - få fat i Rene - han har lavet en lækker udestue til mine katte - er sikkert på han kan hjælpe dig har han tid.

Der skal både sættes hegn op og skiftes et fag flethegn og havelågen, da de begge er for lave og for spinkle. Her under sidste storm var der et fag af hegnet, der blæste væk, og det er blevet erstattet med noget solidt 1,80 flehegn. Resten blev ikke skiftet, da det var jo midt om vinteren (og pengene var der ikke).

Fyren, der skiftede hegnet vil også komme med et tilbud, men jeg vil gerne have et par tilbud :slight_smile:

Fik det første tilbud - næsten 22.000 for at hegne 50m2 ind :uha:

Har også kontaktet Poda og René (som Lis anbefaler) - er spændt på, hvad de skal have for det.

[QUOTE=Bastet;1166940]Fik det første tilbud - næsten 22.000 for at hegne 50m2 ind :uha:

Har også kontaktet Poda og René (som Lis anbefaler) - er spændt på, hvad de skal have for det.[/QUOTE]

Ellers tror jeg også, en god handymand kan gøre det til en fornuftig pris - og sådan én kender Lis også :wink:

Hehe man opdager, at kattemennesker er meget ressourcefulde - Lis foreslog René - ham har jeg spurgt, men Lis, kender du flere, må du gerne sige til.

Og Mette, jeg har klaret hækken fra helvede. Da du var så sød at tilbyde din hjælp på Fb købte jeg en grensaks, for sådan mente jeg, at vi skulle bruge. Så gik jeg ud for at se, om den nye saks kunne klare de tykke grene, og jeg begyndte så småt… og endte med at klare det hele, for jeg kunne alligevel ikke sidde ned - kun stå eller ligge - efter min operation :uha: Så tak, fordi du inspirerede mig til at prøve - jeg havde aldrig troet, jeg ville kunne den slags :thumbup:

Velbekomme :smiley: For mange år siden klippede jeg min hæk med en græssaks - det var, hvad jeg havde til rådighed den dag og min hæk skulle klippes NU! Da jeg havde rettet mit skrog ud bagefter, gik jeg ud og købte mig en elektrisk hækkeklipper :smiley:

Haha den slags er jeg stadig lidt bange for, men det kommer måske med tiden

Du skal bare sørge for at holde klipperen foran dig og ledningen bagved dig :wink: