Indianerne siger hej :-)

Ja de små indianere bor stadigvæk hjemme, men det har altså heller ikke været nemt at sætte sig ned og sætte dem til salg. Der har jeg godt nok trukket den lidt :ups:

Så jeg måtte jo til det og i den anledning har jeg knipset dugfriske billeder af dem :slight_smile:

Først de 3 drenge, som er nogle rigtige høvdinge der sniger sig ind på byttet(læs mig) :tihi:

Hal Black Elk :hjerte:

Jon Standing Bull :hjerte:

Ron Flying Hawk :hjerte:

Og så de tre indianertøser, som styrer flokken med hård pote…og sommetider beskidt mund :høhø:

Maggie Eagle Bear :hjerte:

Jenny Striped Buffalo :hjerte:

Clare Running Horse :hjerte:

Det bliver rigtig svært at gå af med de små banditter men heldigvis bliver den ene af pigerne hjemme :inlove:

Smukke smukke missere

Tusind tak for roserne af dem :slight_smile:

Hvor er de skønne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Og hvor de ligner hinanden :smiley:

:smelter:

[QUOTE=Coon Danica;729630]Hvor er de skønne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Og hvor de ligner hinanden :D[/QUOTE]

Tak Lisbeth, det er også svært for de to andre beboere i huset at kende forskel på dem. Men heldigvis har jeg lært det ellers var jeg godt nok på den :tihi:

Ja det må jeg da også sige … man skulle tro det var den samme kat på alle billederne … men søde ser de ud !

Åh, de er da skønne :hjerte: Og ih hvor de da også ligner hinanden

Tak for roserne, ja de er meget ensartet de kære indianere :slight_smile:

Tak Eva :slight_smile:

Så tør du ikke komme forbi her kan jeg forstå :stuck_out_tongue:

Flot kuld stribemisser. :hjerte: De er så smukke allesammen, men det er da utroligt, som de ligner hinanden. :slight_smile:

Tak FinnFrode :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte: årh hvor er de altså bare dejlige Mille…de er bare vokset sig smukkere og smukkere :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor de dog vokser hurtige , og så er de lige til at smelte over :smelter:

Tak Ann :slight_smile:

Tak Heidi :slight_smile: Ja tiden løber alt for stærkt :frowning:

Nøj hvor er de store - og som andre siger - ligner hinanden - men hvor blev pelsen af :gruble::klapper:

Tak Teresa, og pelsen den kommer med alderen…sådan om en 3-4 års tid :klapper:

:lol: kender det godt. Mange somali killinger er også sådan ret skaldede i en periode - gerne lige omkring den alder hvor de skal flytte ud :argh: :tihi: