Indkøb af tulipaner

Jeg vil have nogle flere “Ice Cream Tulips” til næste sæson.
Men de koster ret meget så jeg vil selvfølgelig godt have nogle ordentlige løg med en rimelig sikkerhed for at de er sunde og stærke.

For dem der ikke lige kender den art, så ser de således ud
Igår ret meget ude af fokus

I dag ser de noget tuskede ud efter al den blæst og regn

Og hvis man ser i et katalog ser de således ud

Jeg har tidligere købt løg hos Ice cream | BULBi og det var fine løg og præcis levering.

Men er der nogen der kender andre steder af få leveret og ja det gjorde da ikke noget om et tulipanløg blev lidt billigere en 1EUR pr. stk

5 Synes om

Er der nogen der kender denne webshop

Ser ud til de bor i Holland men kalder sig Britisk. Skal bare lige være sikker på at hvis jeg bestiller der at det bliver alm. EU handel.

Hvis du er på FB Birgit, så prøv at søg om medlemsskab i den gruppe der hedder “Blomsterløget”, de er vanvittige nogen af dem :sweat_smile:, men hvis der er nogen der ved hvor de får løg af bedst mulig kvalitet til bedst mulige pris, så er det sandsynligvis dem.

Jeg kommer lidt til kort når det handler om tulipaner, for jeg er for nærig til at give så mange penge for et tulipan løg der sandsynligvis ikke kommer igen

2 Synes om

Ja jeg er på FB - kender gruppen men ikke medlem, men det lyder til at jeg skal være det.

Og nej jeg er også lidt arggh det er dyrt ned 1EUR og så hvis det kun er en sæson.

Men ja nu har jeg et par sider jeg skal have kigget på og sammenlignet priserne