Er der nogle af Jer, der ved om det kan betale sig at købe loppemidler i Sverige?
Det kan det helt sikkert
TAK - så skal vi da vist have sådan noget med hjem
Andre katteting, der er gode at købe hinsidan?
[QUOTE=PiaR;975822]TAK - så skal vi da vist have sådan noget med hjem
Andre katteting, der er gode at købe hinsidan?[/QUOTE]
Det der ord, der begynder med “o” og som er lidt fy at tale om
Og ellers vil jeg sige Mjau fra supermarkederne (hvis jeres katte kan lide Bozita) og diverse tørret guf fra dyrehandlerne. Galliano vil give sin højre pote for en pose tørrede kyllingehjerter
[QUOTE=Temple Bar;975827]Det der ord, der begynder med “o” og som er lidt fy at tale om
Og ellers vil jeg sige Mjau fra supermarkederne (hvis jeres katte kan lide Bozita) og diverse tørret guf fra dyrehandlerne. Galliano vil give sin højre pote for en pose tørrede kyllingehjerter :D[/QUOTE]
O-ordet er ikke aktuelt - vi har lige købt i dyre domme
Godt du lige huskede mig på Mjau, det kan de lodne rigtig godt lide.
Tørrede kyllingehjerter lyder interessant, skal man i specialbutikker eller har supermarkederne det?
Jeg har flere gange fundet det i dyrehandlen i Svågertorp (det store industriområde uden for Malmø - tættere på broen - hvor der også ligger Ilva, Ikea, Jysk m.v.). Den ligger på samme parkeringsplads som Stof og Stil.
Jeg er nysgerrig - hvad er o-ordet og hvorfor er det fy :?
Ormekur - og det er fy, fordi man i DK skal bruge recept for at få det. Det skal man ikke i Sverige …
Vi skal til Ullared og kigge nærmere på Gekås, så mon ikke der ryger noget Mjau med hjem.
Glæder mig til at høre jeres anmeldelse - der har jeg endnu aldrig været
Gekås er et festligt sted!
Det er kæmpekoloenormt stort, og der er en millionmilliard mennesker.
Og priserne er vanvittige - billige.
Kattemadudvalget var rigtig ringe, så det købte vi ikke noget af.
Men købte en del billigt tøj, shampoo, batterier mm. De har nærmest alt i den biks.
Vi har ikke kunne finde Advantage loppemiddel i de apoteker vi har besøgt, og Frontline er vist samme pris som i DK.
To piller Drontal koster 98 Skr.