Indkøb i Sverige

Er der nogle af Jer, der ved om det kan betale sig at købe loppemidler i Sverige?

Det kan det helt sikkert :slight_smile:

TAK - så skal vi da vist have sådan noget med hjem :slight_smile:
Andre katteting, der er gode at købe hinsidan?

[QUOTE=PiaR;975822]TAK - så skal vi da vist have sådan noget med hjem :slight_smile:
Andre katteting, der er gode at købe hinsidan?[/QUOTE]

Det der ord, der begynder med “o” og som er lidt fy at tale om :wink:

Og ellers vil jeg sige Mjau fra supermarkederne (hvis jeres katte kan lide Bozita) og diverse tørret guf fra dyrehandlerne. Galliano vil give sin højre pote for en pose tørrede kyllingehjerter :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;975827]Det der ord, der begynder med “o” og som er lidt fy at tale om :wink:

Og ellers vil jeg sige Mjau fra supermarkederne (hvis jeres katte kan lide Bozita) og diverse tørret guf fra dyrehandlerne. Galliano vil give sin højre pote for en pose tørrede kyllingehjerter :D[/QUOTE]

O-ordet er ikke aktuelt - vi har lige købt i dyre domme :frowning:

Godt du lige huskede mig på Mjau, det kan de lodne rigtig godt lide.
Tørrede kyllingehjerter lyder interessant, skal man i specialbutikker eller har supermarkederne det?

Jeg har flere gange fundet det i dyrehandlen i Svågertorp (det store industriområde uden for Malmø - tættere på broen - hvor der også ligger Ilva, Ikea, Jysk m.v.). Den ligger på samme parkeringsplads som Stof og Stil.

Jeg er nysgerrig - hvad er o-ordet og hvorfor er det fy :?

Ormekur - og det er fy, fordi man i DK skal bruge recept for at få det. Det skal man ikke i Sverige …

Vi skal til Ullared og kigge nærmere på Gekås, så mon ikke der ryger noget Mjau med hjem.

Glæder mig til at høre jeres anmeldelse - der har jeg endnu aldrig været :slight_smile:

Gekås er et festligt sted!

Det er kæmpekoloenormt stort, og der er en millionmilliard mennesker.
Og priserne er vanvittige - billige.

Kattemadudvalget var rigtig ringe, så det købte vi ikke noget af.
Men købte en del billigt tøj, shampoo, batterier mm. De har nærmest alt i den biks.

Vi har ikke kunne finde Advantage loppemiddel i de apoteker vi har besøgt, og Frontline er vist samme pris som i DK.

To piller Drontal koster 98 Skr.