Vi har haft indrettet helt om herhjemme, inkl. flytte nogle store skabe med skydelåger og den størrelse møbler, man ellers aldrig flytter på, og det medførte en masse støv og nullermænd i lejligheden atju!
Problemet er så, at Deena har haft nyst siden. Og det udviklede sig til næsteblod, og herved kunne jeg også se, at det var rent ensidigt; kun i det ene næsebor.
Hun har så fået den helt store undersøgelse med røntgen og kikkert og skylning op i næsten, og der var ingen fremmedlegemer eller polypper, men en masse væske i kun dette næsebor.
Hun har ingen andre tegn på noget. Op til undersøgelsen var hun afsindig generet af det og kløede en masse i ansigtet, hvilket generede øjet i samme side, men efter undersøgelsen er det faldet helt til ro.
Hun har hele vejen igennem haft det alment fint, og haft appetit og ellers opført sig, som hun plejer.
Det er endnu uvist, hvad det er, der har forårsaget den her infektion i næsen. Der er taget prøver derfra, som er sendt til undersøgelse for bakterier og svamp.
Det flød fra næseboret det første døgns tid efter undersøgelsen. Siden er flådet blevet lidt mindre, men til gengæld er næseboret nu meget stoppet, så hun trækker delvist vejret igennem munden og larmer helt vildt. Det er først blevet rigtig “slemt” med dette fra vi kom hjem i går, så jeg vidste selvfølgelig ikke, at jeg skulle have spurgt dyrlæge om dette, da jeg ringede for at spørge efter svar på prøven tidligere samme dag.
Hun er sat på Ronaxan, og har fået dette i 5 dage nu, mens vi venter på et svar fra prøven. Jeg synes jo ikke rigtig det er mirakelkur, så jeg er da lidt spændt på, hvad der bliver fundet i prøven.
Er der nogen, der har prøvet noget lignende?
Er der nogen måde, jeg (mildt) kan hjælpe hende med luftpassagen? Jeg er sådan egentlig ikke meget for eksperimenter, fordi vi jo ikke rigtig ved, hvad det er, næsen er så generet af.
Nogle gange kan man godt tænke: Så lav dog en ordenlig snotter, kat! :høhø: