Åååh du godeste hvor har jeg været syg i denne uge. Først fik jeg blærebetændelse igen igen, og fandmer om ikke jeg fik influanza oveni. Jeg har haft feber og en DRÆBENDE hovedpine, som ikke ha kunnet slåes ned med nogen form for smertestiilende…håber godt nok det er ved at gå væk…
Jeg kan også godt være med på klynkeholdet Jeg fik fjernet min livmoder og mine æggestokke tirsdag sidste uge og kom hjem dagen efter onsdag med smertestillende medicin. Fredag fik jeg en grim omgang blærebetændelse med feber efter at have haft karteter i urinrøret og i går onsdag fik jeg fjernet clipsene fra aret. Jeg har stadig ondt men det går da fremad. Jeg ser meget frem til at kunne bevæge mig rundt uden smerter, og komme ud og gå nogle ture og få min kondition tilbage igen …
Jeg vil også bare sige god bedring.
Jeg havde min tur for en måned siden, og det var bestemt ikke sjovt, men nu er jeg frisk som en fisk.
Og det nyder jeg med en god friweekend og div arrangementer jubiii
Sender lige en kop varm trøste cacao til dem der må bruge weekenden under dynerne
[quote=Chicabee;141201]Åååh du godeste hvor har jeg været syg i denne uge. Først fik jeg blærebetændelse igen igen, og fandmer om ikke jeg fik influanza oveni. Jeg har haft feber og en DRÆBENDE hovedpine, som ikke ha kunnet slåes ned med nogen form for smertestiilende…håber godt nok det er ved at gå væk…
Nogen der vil være med i klynke-klubben ??[/quote]
:)
Njae… ikke rigtigt… jeg har bare en lille-bitte migræne sidende på lur…:S
…men jeg er ski rask nok til at ønske dig en rigtig god bedring.
Det var da hurtigt at blive sendt hjem dagen efter sådan en stor operation ??!!
OMG… rigtig god bedring til dig, Mie… bare tanken om kateter, clips og det der er værre… UFF !!
Men bare du kan mærke, at det går den rigtige vej - så bliver man så glad.
[/quote]
Tak Therese Ja man sendes hurtigt hjem fra hospitalet i dag. Erfaringen viser, at man hurtigere kommer sig efter operationen. Jeg har selv været glad for at komme hjem, omend det var svært at sætte sig ind i bilen og stå ud igen Men det er godt at komme hjem i sin egen seng, og hjem til kattene selvom jeg har skulle beskytte min mave mod pludselige spring fra 5 kg. tung kat op til mig -what Men det kræver at man har hjælp til indkøb osv. i den første tid.
Men jeg har det langt bedre nu, end i sidste uge, og så er det hyggeligt at have Jer at sidde og “snakke” med -blomst:knuser: