Ingeborg Skjern & Iben Hjejle "til tennis" (FILM)

Se lige de 2 -hæhæ

http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis … deoID=3701

-forelsket -forelsket -forelsket hvor er de dog kære -forelsket -forelsket -forelsket

Tak skal du have Hanne -møzkram
Jeg synes også de er uimodståelige dejlige -lovelove

suk… jeg ville også bare så gerne have den smukke Iben… suk…

Sådan skulle det så ikke være Hanne -ked

Jamen hvad sidder du dog med, siden de kigger sådan?
De er bare søde -forelsket

MB prøv at se dette klip… jeg sidder og kikker på i kuldet…

http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis … deoID=3702 i andre må da også gerne kikke

Pyhhhh jeg får simpelthen bare hjertebanken af at se dem MB. Ojjjj de har bare lige sådan et udtryk, som jeg falder helt og aldeles for -forelsket -forelsket Det er bare lige til at kysse og kramme.

Hanne - det er velnok en herlig video, du har lagt på. Hvor er det dog en sød hund, du har dig.

Janni: Hun er bestemt ikke betuttet, men en ulv i fåreklæder -høhø Hun er simpelhen den største frækkert -hæhæ

Poly: Det er såmænd bare mine fingre de fik øje på, det fandt jeg ud af… og så bevægede jeg dem da bare lidt frem og tilbage -hæhæ

Hanne: ÅÅÅÅÅH… hvor er hun bare en skøn hund -lovelove

May-Britt: Taaaark skal du have -møzkram Ja de har et rigtigt lækkert udtryk -love
Du siger bare til hvis jeg skal holde en af dem til dig… Ja holder også gerne dem begge,… hvis du er hurtig
-høhø -høhø -høhø

Jeg er totalt solgt - uha, men vi har altså nok i at tage os af de 5, vi har. Vi vil være sikre på, at vi kan give dem al den tid og alt det bedste - og vi skal jo holde et sted. Så det kan ikke hjælpe, at jeg lader mit hjerte løbe af med mig. Og heldigvis sejrer fornuften. Men shit da jeg er vild med det udtryk dine skovkatte har -forelsket -forelsket

Jeg er totalt solgt - uha, men vi har altså nok i at tage os af de 5, vi har. Vi vil være sikre på, at vi kan give dem al den tid og alt det bedste - og vi skal jo holde et sted. Så det kan ikke hjælpe, at jeg lader mit hjerte løbe af med mig. Og heldigvis sejrer fornuften. Men shit da jeg er vild med det udtryk dine skovkatte har -forelsket -forelsket[/quote]

5 er da alt for lidt May-Britt, det er kun 2½ til jer hver -hæhæ det går da virkeligt aldrig -høhø Jeg er glad for du synes om dem, det varmer altid når andrer synes om ens små -love

MB… de tøser er bare så dejlige…

Min klunte, er helt vild med killinger, hun vil så gerne vaske dem…

Tak for de dejlige ord om hende… hun er bare så god til de ære katte… og de elsker hende…

MB: Århhhhh, hvor er de søde -forelsket -forelsket

Hanne: din hund er da også bare for kær -love -love

Jeg kan ikke li MB’s killinger. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li Hanne’s hund. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li MB’s killinger. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li Hanne’s hund. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li MB’s killinger. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li Hanne’s hund. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li MB’s killinger. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li Hanne’s hund. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li MB’s killinger. :stuck_out_tongue: Jeg kan ikke li Hanne’s hund. :stuck_out_tongue: -sorry -sorry -sorry -sorry
Prøvede at overbevise mig selv -forelsket -forelsket -forelsket

-LOL -LOL -LOL

-LOL -LOL -LOL[/quote:1n3y9iyb]

Der skal ike grines her for det virkede sku ikke :? :?

-LOL -LOL -LOL[/quote:3ds2dsnv]

Der skal ike grines her for det virkede sku ikke :? :?[/quote:3ds2dsnv]

Nå Nå Nå -uha Så giver jeg mig ski´ da til at tude istedet for -græd -græd -græd -græd -græd

-LOL -LOL -LOL[/quote]

Der skal ike grines her for det virkede sku ikke :? :?[/quote:uiuw7s7z]

Nå Nå Nå -uha Så giver jeg mig ski´ da til at tude istedet for -græd -græd -græd -græd -græd [/quote:uiuw7s7z]

Nej Nej det var bedre du gav mig en killing -joker -joker Lav den lige om til en MCO -rækkermegatunge

-LOL -LOL -LOL[/quote:3seyyn8b]

Der skal ike grines her for det virkede sku ikke :? :?[/quote:3seyyn8b]

åhh Karen, jeg har også tit forsøgt at overbevise mig selv…

Tak søde dig…