Hej.
Vi skal have lavet en løsning, så vi kan lufte ud uden at katten render væk/falder ned fra altanen. Vi er umiddelbart mest til en prof. løsning med en bestilt dør, da vi ikke er ret handy anlagt, men det er også dyrt…
Det er ikke en mulighed at skærme af via net på selve altanen, da ejerforeningen siger nej til dette (man må f.eks heller ikke hænge vasketøj op, så det kan ses udefra, fint skal det være )
Har fået tilbud herfra, pris 3000,- inkl. montoring, og de lover at katten ikke kan ødelægge det. Det er herfra: http://www.dp-international.dk/dk/
Andre der har netdør derfra? Eller hvad har i gjort for at skærme af?
Et godt valg, som jeg er sikker på at du bliver glad for. Jeg har deres net for vinduer og altan, om mit net er efterhånden snart 10 år, og det holder fint endnu - Og det har endda holdt til både killinger og voksne ( tunge ) briter, som har kravlet til tops uden at lide overlast overhovedet. Dengang vi købte var der kun en slags, jeg kan se de har en variant som de kalder ekstra stærk, mon ikke det omtrent kan holde evig ?
Når / hvis vi skal have nyt net, så bliver det afgjort fra samme sted igen
Hej
Lyder super godt. Det vi har fået tilbud på er det ekstra stærke Mange penge, når vi ikke har planer om at blive boende der mange år, men omvendt er det også rart at kunne lufte ordentligt ud uden at være bekymret over at miste en kat (og samtidig er det jo en ekstra bonus at kunne lufte ud, uden at få insekter ind)
[QUOTE=Alice;1204356]Et godt valg, som jeg er sikker på at du bliver glad for. Jeg har deres net for vinduer og altan, om mit net er efterhånden snart 10 år, og det holder fint endnu - Og det har endda holdt til både killinger og voksne ( tunge ) briter, som har kravlet til tops uden at lide overlast overhovedet. Dengang vi købte var der kun en slags, jeg kan se de har en variant som de kalder ekstra stærk, mon ikke det omtrent kan holde evig ?
Når / hvis vi skal have nyt net, så bliver det afgjort fra samme sted igen :-)[/QUOTE]
I dag har vi fået døren sat op - virker som super kvalitet og fedt at vide, at den kan holde til en kravlende kat ude (hvis de skulle finde på det, indtil videre er de ikke “kravle-katte”)
haha… ok, og rigtigt - her kan man jo bilde hinanden alt ind :høhø:
Der kommer billeder i aften… af dør og det super fine nye klatretræ de har fået… (forkælede katte, altså!)