Integra?

Er der nogen af jer, der har erfaring med Integra Intestinal?

Magic har haft problemer med maven, siden jeg fik ham. Det veksler lidt, hvor slemt det er, men hver gang jeg tror, det er ved at blive bedre, vender det igen. Det er uden tvivl delvis min skyld, fordi han af forskellige årsager har fået for mange forskellige ting at spise - oven i at han jo så er blevet flyttet rundt med flere gange på kort tid.

Derfor har jeg bestilt sådan noget Integra for at prøve det. Men jeg tænkte - nu her hvor det er for sent :doh: - at det nok havde været smart at spørge, om det kan anbefales.

Magic fik sin anden vaccination i dag, og derfor nævnte jeg det naturligvis også for dyrlægen. Han var heldigvis enig i, at det nok er kosten, der er problemet (og ikke noget mere alvorligt). Men man skal nok ikke sige til din dyrlæge, at man har bestilt noget mad, beregnet til katte med maveproblemer, på et tysk website :blegne:

Jeg kunne selvfølgelig ikke huske, hvad det hed, men han var ikke rigtig imponeret, kunne jeg tydeligt mærke. Han sagde dog, at han syntes, jeg skulle prøve det og så ringe, hvis det ikke hjalp.

Spørgsmålet er så, om han havde ret i ikke at være imponeret? Det sidste, jeg ønsker, er selvfølgelig at eksperimentere med Magics helbred, men måske er det, hvad jeg gør?

Jeg ved, at flere har gode erfaringer med deres nyre- og urinvejsdiæter, så hvorfor ikke også Intestinal :slight_smile:

Jeg vil ikke garantere for, at det hjælper, men jeg er i hvert fald sikker på, det ikke gør nogen skade.

Jeg har god erfaring med Integra Sensitive med lam til min allergikat :slight_smile:

Nej, ikke i sig selv, naturligvis. Men hvis det nu havde været noget juks, så ville det jo bare være endnu et foderskift, han blev udsat for uden virkning.

Det er i hvert fald rart at høre, at der er gode erfaringer med andre af Integra-varianterne.