Internet-udbydere

Jeg er blevet rasende på Fullrate efter flytningen af min netforbindelse til det nye hus … deres ‘‘support-service’’ stinker i den grad og når jeg spørger i øst, får jeg svar i vest, nord og syd … alt andet end det jeg henvender mig med :argh:
Så nu er jeg på udkig efter en ny udbyder som både kan levere netforbindelse og billig telefoni.
Da Spjellerup jo er en lille flække, er det ikke sikkert at alle kan tilbyde netforbindelse her … men jeg har slet ikke styr på hvad alle de forskellige firma’er hedder, så I må meget gerne byde ind med nogle navne, jeg så kan kigge nærmere på :slight_smile:
Jeg har ikke noget stort netforbrug, d.v.s. at jeg er meget på nettet, men at jeg stort set kun surfer rundt … downloader hverken musik eller film, så det behøver ikke at være nogen ultra hurtig forbindelse.

Jeg har Telenor :slight_smile:
De har været virkelig søde og hjælpsomme (jeg har flyttet to gange) hehe :slight_smile:

Vi har Telia som internetforbindelse, og det kan IKKE anbefales :frowning:

TDC dækker vist hele Danmark - du kan sikkert også få TV hos dem :slight_smile:

Hvad med Waoo?

Dem kan vi desværre ikke få nord for København, men selv Spjellerup burde de levere til :slight_smile:

TDC har i hvert fald leveringspligt ifølge min brormand som er TDC-mand så de SKAL i princippet levere hvis det er det du vil ha.

Jeg har Stofa og det kan ikke anbefales. Det er en kende ustabilt, både internet og TV (og så er jeg nok også bare harm over at jeg er indlagt til at ha det skidt via min lejekontrakt :thumbdown: ) Så for guds skyld, undgå Stofa hvis det kan lade sig gøre - du slipper aldrig af med dem igen.

[QUOTE=Temple Bar;872516]Hvad med Waoo?

Dem kan vi desværre ikke få nord for København, men selv Spjellerup burde de levere til :)[/QUOTE]

Det er vist ikke noget, der findes her hos os, så måske sku hun prøve at kontakte dem først :slight_smile:

Uanset om det findes i Broager eller ej, skal Hrönn vel kontakte dem, før hun kan skifte til dem?

Jeg siger vist heller ikke andet?

Du behøver ikke at være fornærmet med det samme :høhø:

[QUOTE=DK Blackangel;872526]Jeg siger vist heller ikke andet?

Du behøver ikke at være fornærmet med det samme :høhø:[/QUOTE]

Ok nej, jeg undrer mig bare over, hvad Waoo’s leveringsmuligheder til Broager har med Hrönn at gøre :slight_smile:

Jeg har nu kun gode erfaringer med Stofa internet :slight_smile: her fungerer det upåklageligt og jeg har intet at udsætte på deres service.
Men det er jo måske så også “nemt sagt” i og med vi har en stofa-mand i antenneforeningen, som sørger for at tingene bare fungerer :slight_smile:

Jeg skal ikke have noget TV med i pakken … vil ikke betale for noget jeg ikke benytter særlig meget, gratis-kanalerne er rigeligt for mig :slight_smile:
Waoo ser lovende ud (selvom der er TV med, om man vil det eller ej) … Telenor er det der før var Sonofon og dem skal jeg aldrig have noget med at gøre igen, TDC er for dyr … hvorfor er Telia noget skidt :?

Nåh, men der er ikke noget fibernet her, så Waoo er ikke længere en mulighed :frowning:

Jeg har Telia, og har intet at sige dem på, hurtigt service hvis der er problemer :slight_smile:

Vi har Telia, og vi har ofte nedbrud, og deres kundeservice kunne være bedre :frowning:

[QUOTE=PiaB;872531]Jeg har nu kun gode erfaringer med Stofa internet :slight_smile: her fungerer det upåklageligt og jeg har intet at udsætte på deres service.
Men det er jo måske så også “nemt sagt” i og med vi har en stofa-mand i antenneforeningen, som sørger for at tingene bare fungerer :)[/QUOTE]

Der er selvfølgelig også forskel på, hvor man bor. Selv inde for den samme by (kan se du også bor i Aalborg) Men jeg har kun dårlig erfaring med dem. Der hvor jeg boede før var jeg også indlagt til at ha dem og der havde jeg ikke problemer med tv (bortset fra at jeg ikke ville ha det) men internet var lige ringe. Og de er da også søde i kundeservicen (havde dem engang i røret 6 gange på samme eftermiddag). Ja, de har det da også dejligt nemt hjemme ved min mor og far med en TDC-mand i familien :høhø:

Øv, jeg mente, det kom via elnettet :frowning: De har samarbejde med SEAS, men ikke med DONG - derfor kan vi ikke få det nord for København.

Jeg får mit net fra DLG (ja ja korn og foder stoffer) men altså de har også det her…det virker og de har en god support, som har hjulpet mig op til flere gang !!!

Men hvis det skal være uden TV er Stofa jo slet ikke relevant. Man skal ha tv for at få internet

ja det sjovt den forskel der er - for her fungerer internettet fuldstændig gnidningsfrit :slight_smile: