Invitation: KatteGal CouchSurfing

Kære Kattegale

Som nogen måske husker tog jeg på ferie hos andre KGere her i foråret, og havde en rigtig god oplevelse ud af det.

Nu vil jeg gerne gøre det modsatte - nemlig invitere KGere til at bo hos mig.
Så hvis du har planer om at besøge Østjylland tilbyder jeg gerne overnatning.

Jeg bor i Trige lidt nord for Aarhus, med gode busforbindelser til både Aarhus og Randers
Jeg har soveplads til 2 - hvis nu I er et par. Det kan både være i stuen eller i soveværelset. (Jeg kan desværre ikke tilbyde 100% privatliv om natten, da man skal gennem soveværelset for at komme på badeværelset)
Jeg agerer gerne guide i området og i Aarhus - men har ikke bil, så det vil foregå med bus, med mindre du kommer i bil hertil.

Så vil du gerne hjemmefra, men spare lidt på fx. overnatning og samtidig møde en anden KatteGal er her et tilbud fra Buster og jeg.

Sikke et flot tilbud, jeg vil nu ikke gøre brug af det (1 stk brugt ferie sælges :-()

Trækker lige denne op igen…

jeg kan kun sige “go for it”

jeg var den heldige der havde Louise på besøg her i maj måned :slight_smile: og det var simpelthen bare SÅ hyggeligt…

jeg var super glad for at have Louise på besøg, og det var mega hyggeligt at lege turguide i KBH … jeg kan kun anbefale denne måde at få gæster på og være gæst på, så hvis nogen overvejer en “se lidt af DK ferie” - så tag imod tilbuddet, for det er en super måde at give ferien et personligt præg og ikke mindst se lidt man ellers ikke ville have set OG få chancen for at sætte tænderne i Louises eminente kogekunst

Det er alletiders ide!! :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;1097205]jeg kan kun sige “go for it”

jeg var den heldige der havde Louise på besøg her i maj måned :slight_smile: og det var simpelthen bare SÅ hyggeligt…

jeg var super glad for at have Louise på besøg, og det var mega hyggeligt at lege turguide i KBH … jeg kan kun anbefale denne måde at få gæster på og være gæst på, så hvis nogen overvejer en “se lidt af DK ferie” - så tag imod tilbuddet, for det er en super måde at give ferien et personligt præg og ikke mindst se lidt man ellers ikke ville have set OG få chancen for at sætte tænderne i Louises eminente kogekunst

Det er alletiders ide!! :)[/QUOTE]

Så behøver du ikke vade mere i min brugte ferie :ked:
Vel :venter:

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1097231]Så behøver du ikke vade mere i min brugte ferie :ked:
Vel :venter:

:)[/QUOTE]

nej :toshy:

Super god idé Louise :wink:

Jeg vil da gerne tage imod tilbudet. Det vil da blive vildt sjovt. :smiley:
hvornår vil passe bedst?

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1099467]Jeg vil da gerne tage imod tilbudet. Det vil da blive vildt sjovt. :smiley:
hvornår vil passe bedst?[/QUOTE]

Jeg arejder jo ikke så er rimelig flexibel…
Nærmere aftale synes jeg vi skal tage på PB :wink: