Iphone på rentefri afbetaling?

[QUOTE=Susanne W;819463]Jeg håber den holder i mindst 24 måneder, og at den ikke er blevet umoderne og skal skiftes ud inden da :slight_smile:
VH
Susanne (stadig med en ældgammel mobillos og glad for den) [/QUOTE]

Tro mig… Jeg går ikke SÅ meget op i det, at jeg behøber at skifte den ud hvert år.

Min nuværende telefon er 2½ år, min fjernsyn et stort klods på omkring 7-8 år. Og min bærbar er lidt over 4 år… Hehe… Så mon ikke det går. :slight_smile:

En iPhone har altid været væsenligt dyrere end andre smartphones - ligesom en mac er dyrere end en pc.
Jeg var ikke selv i tvivl om, at valget skulle være en iPhone.

Den havde dog været billigere både i indkøb og abonnement, hvis den var købt på CBB (der i øvrigt kører på Telmores net).

De kan stort set det samme allesammen :wink: Og i nogle tilfælde kan de andre mere end iphones (bl.a. derfor jeg valgte Samsung Nexus S, som jeg vier 70 kroner om måneden for over 24 måneder)

[QUOTE=DK Jannam;819466]Tro mig… Jeg går ikke SÅ meget op i det, at jeg behøber at skifte den ud hvert år.

Min nuværende telefon er 2½ år, min fjernsyn et stort klods på omkring 7-8 år. Og min bærbar er lidt over 4 år… Hehe… Så mon ikke det går. :)[/QUOTE]
Det tror jeg det gør :slight_smile: Og jeg er helt sikker på, at der IKKE er bedre programmer på en ny fladskærm end der er på dit “gamle” tv :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Vivi_Fletcher;819467]En iPhone har altid været væsenligt dyrere end andre smartphones - ligesom en mac er dyrere end en pc.
Jeg var ikke selv i tvivl om, at valget skulle være en iPhone.

Den havde dog været billigere både i indkøb og abonnement, hvis den var købt på CBB (der i øvrigt kører på Telmores net).[/QUOTE]

Har tjekket det lidt ud. Telefonen er en liiiille smule billigere. 4,- i måneden. :slight_smile:
Abonnementet det samme. For hvis jeg valgte CBB, ville jeg stadig vælge den pakke til 149,- :smiley:

Så jeg valgte det selskab som jeg kender. Men I skal have tusinde tak allesammen for alle jeres input!

jeg har så 3 hvor jeg hvert 2 år kan få en ny tlf gratis hvis jeg binder mig for 2 år og i øvrigt har mellemstort abb eller større… det var sådan jeg fik min HTC desire HD der vist nok koster 2500 idag men kostede 5000 da jeg fik den…

jeg har 3 | Smartphones, abonnementer med 3LikeHome & tilbehør grundet mit temmelig store taleforbrug… jeg rammer som regel lige omkring 45 timer om måneden… :doh: og jeg som ikke engang kan lide at tale i tlf…

men at kunne få en ny tlf hvert 2 år hvis jeg vil - det synes jeg så er en ok deal… HTC desire er den 2 telefon jeg har på den måde… før havde jeg en Nokia 65E

men jeg vil sige at guds gave til mobil-brugeren er denne lille sag…

vejer intet - man kan ikke mærke at man har det på og det sparer for albueskaderne som følge af at holde albuen bøjet i en unaturlig stilling under samtale… OG lyden i det er suveræn og overgår langt lyden i mobilen og mikrofonen virker… det er kun stemmen der høres med mindre man ligefrem er ude i stormvejr

Jeg købte fornylig en iPhone 4S og det billigste jeg fandt frem til, var hos Callme med enten 6 eller 11 timers fri tale. Ved disse abonnementer var selve telefonen billigst - og det er samme pris, hvad enten du køber kontankt eller over fx 24 mdr. http://www.callme.dk/ Men det kommer selvfølgelig an på, om du samtidig vil have et abonnement, med fast taletid. Det passede lige til mig :slight_smile:

Jeg elsker min iPhone. Og den er købt på afbetaling over 24 mdr. via Telenor.

Ha ha…
Jeg arbejder i Holstebro, men bor 30 km derfra…laaaaangt ude på landet!

3 GB data holder lang tid…
Og jeg har kun haft positive erfaringer med Iphones.

Kan da godt høre at vi har det godt hos vores teleselskab så…

Datteren har lige fået en Iphone4 S 64GB (hvad så end alt det ekstra betyder)
Jeg har fået en Nokia Lumia (led lorte fanden af en smartphone forøvrigt)

For det giver vi den nette sum af 99,- pr. mdr. pr. stk. Det er så bundet i et år, men med i prisen er 6 timers fri tale, 10 GB data, fris sms og MMS, fri tale til fastnet og hinanden.

Skylder måske lige at sige, at vi også har været kunder i det her selskab i 10 år efterhånden og at vi jo altså har købt mere end 30 mobiler derigennem

Da vi i sin tid meldte til der, var det med 7 mobil indkøb, og de 5 blev skiftet ca. hver 8 mdr.

Og vi har stadig 7 mobiler derigennem (de 4 største unger betaler dog selv nu, men vi får god rabat altid, og derfor er det hele i mit navn, og kun en samlet regning hver mdr. som vi så bare afregner med ungerne)

[QUOTE=baremig;821217]Kan da godt høre at vi har det godt hos vores teleselskab så…

Datteren har lige fået en Iphone4 S 64GB (hvad så end alt det ekstra betyder)
Jeg har fået en Nokia Lumia (led lorte fanden af en smartphone forøvrigt)

For det giver vi den nette sum af 99,- pr. mdr. pr. stk. Det er så bundet i et år, men med i prisen er 6 timers fri tale, 10 GB data, fris sms og MMS, fri tale til fastnet og hinanden.[/QUOTE]

Altså gratis iPhone med 6 måneders binding til 99 kr :?
Arrrh … jeg altså svært ved at tro på man får en iPhone for 600 kr - uanset hvor god en kunde man har været :slight_smile:
Ellers kom hid med det teleselskab.

Vi er altså bundne i et år…

Og selskabet er såmænd Callme…

Og tilbuddet fik vi fordi den Iphone 4 vi ellers ville have haft på det tilbud var udsolgt, og så fik vi simpelthen den eneste de havde på lager den dag jeg ringede…

har forøvrigt lige fået at vide af datteren at vi er bundne i 2 år, men det er da stadig skide billigt…
Umiddelbart kan jeg ikke engang finde et abonnement der tilbyder det samme, til samme pris…

Det er jo heller ikke et tilbud de har og skilter med, det var et jeg kunne forhandle mig frem til i telefonen, med dem, for det giver da fordele at være en trofast kunde, der lægger mange penge der hver mdr.