IPhone problemer + et dr problem

Her kommer lige en hurtig tråd, fordi jeg ved så mange af jer er knivskarpe til at hjælpe med sådan nogle problemer her!

Min veninde har en IPhone, og nu er hendes skærm forstørret, dvs. at det er lige som om hun har ‘sumet’ ind på bogstaverne. Hun kan ikke bevæge sig rundt på skærmen og det gør så at hun ikke kan komme ind i telefonen, da der er kode på den. Hun har gendannet fabriksinstillingerne nu, og den er fin igen… lige indtil telefonen spørger om hun vil gendanne sikkerhedsindstillinger, så går den lige tilbage til forstørret skærm… Hmm, det er meget underligt!

Er der nogen som kan hjælpe med det problem? Hvad gør vi?

Det næste problem er at jeg på dr’s hjemmeside gerne vil se den dokumentar som hedder ‘100 dage uden stoffer’ men kan ikke komme til det… Lydsporet kører fint nok, men der er ikke noget sted hvor filmen vises. Så har jeg skrevet til dr’s konsulenter, og har har svaret at jeg skal trykke på settings på videoen… men problemet er jo at der INGEN video er… Igen, underligt… Er der andre som har det problem? og hvordan løser jeg det??

På forhånd mange tak! Jeg håber der er en som kan hjælpe mig :slight_smile:

Kan veninden ikke nøjes med at gendanne til fabriksindstillinger?

Jo, men så har hun bare ikke alle sine kontakter og alle hendes aps. osv. som er forsvundet… Og for at hun skal få det igen skal den der sikkerhedskopi gendannes.

Hmm det lyder som om der er “fejl” på softwaren… Men det er ikke til at sige?
Kan hun ikke ringe til det selskab, hvor hun har abonnement ?..kan jo være de har oplevet det før?

glemte at svare på det andet: Kan du ikke prøve at sende linket til mig? Så jeg kan se hvordan det fungere det video… og om jeg kan se videoen :)?

http://www.dr.dk/DR1/Dokumentar/2011/100_dage_uden_stoffer/20110131075752_3.htm

så står der ‘se dokumentaren’ men, det kan jeg bare ikke… Tak for hjælpen!

Jeg tror hun prøver at tage ind til apple butikken ved Covent Garden, måske de kan hjælpe, for det er da underligt den ikke vil fungere ordentligt når den bliver gendannet.

[QUOTE=Bamse;551874]http://www.dr.dk/DR1/Dokumentar/2011/100_dage_uden_stoffer/20110131075752_3.htm

så står der ‘se dokumentaren’ men, det kan jeg bare ikke… Tak for hjælpen![/QUOTE]

Kommer der en pop up ?
I min firefox, der kommer den med lyd og billede, men det er virkelig mini… Men så højre klikker jeg også har du nogle muligheder… Der er indstillinger fx.

i min internet explorer vil den slet ikke se filmen…

Hvis hun har en Iphone så kan hun gå ind på Itunes og tage en sikkerhedskopi herefter er det så at huske at opdatere den jævnligt.og kommer der så de problemer så har hun jo en kopi hun kan installere igen.

Nej der kommer ikke nogen pop up… men bruger også IE, så måske det er det…

Hun har taget den sikkerhedskopi, men når hun så fører den over på mobilen igen, bliver skærmen igen stor, og ubrugelig…

Jeg tror, der er noget galt med den hjememside? Jeg har brugt forskellige browsers og det virker ikke optimalt…ellers er vi begge bare uheldige?

Har ingen probllemer.
Tryk på se dokumentaren, kommer der formentlig en pop up, som du skal give tilladelse til.
Når tilladelsen er givet, kommer et nyt vindue op (mediaplayer) og den kører fint her. Jeg kører med explore.