To sammenstød på én dag. Først med en uoplyst lygtepæl. Så med en anderledes tænkende kultur.:klapper:
vh
Andreas
To sammenstød på én dag. Først med en uoplyst lygtepæl. Så med en anderledes tænkende kultur.:klapper:
vh
Andreas
Skal man grine eller græde?
(Jeg så først det var en kvinde da det 2. indlæg fra hende dukkede op)
Ja og rigtigt fint at bakke ind i en lygtepæl på en mørk parkeringsplads,mon det var det eneste lys,så hun sigtede efter det:?
Tine
jeg siger intet, det er nok ikke klogt på et forum med 98% kvinder:D:tihi::surrender1::surrender1:
Lygtepælen kan jo have været slukket/i stykker, sådan til kvindens forsvar
jeg siger intet, det er nok ikke klogt på et forum med 98% kvinder:D:tihi::surrender1::surrender1:[/QUOTE]
Er det nu jeg skal liste min Fars skader på bil? Han er automekaniker med eget værksted og tank i 17 år??? (27 år siden han afhændene)
På glanslisten har han;
Køre en kundes bil i graven efter at have sagt : der er ingen idiot der ikke kan gøre det:
Takne diesel på en personbil…
Lappe en baglygte med en rød plasticpose i mangel på reservedele…
Bakke i og smadre egen bils bagende på støbt postkassepæl… Den stod oplyst og på en p.plads med mere end RIGELIG plads (har siden selv vendt der med trailer)
Men ok… mænd kører godt bil… vi gør nok ikke
Uh, livet er vel nok hårdt engang imellem… siger Susanne så, der lige har kørt sit sidespejl af (igen!) og fastholder stædigt at det simpelthen er et resultat af sidste gang jeg gjorde det, nu er det bare slidt og hænger derfor og dingler igen - billige bras…
VH
Susanne
Forstår godt man kan blive irriteret over den slags svar, men hun bad virkelig selv om det! :høhø:
[QUOTE=Susanne W;988513]Uh, livet er vel nok hårdt engang imellem… siger Susanne så, der lige har kørt sit sidespejl af (igen!) og fastholder stædigt at det simpelthen er et resultat af sidste gang jeg gjorde det, nu er det bare slidt og hænger derfor og dingler igen - billige bras…
VH
Susanne[/QUOTE]
Sidespejle SKAL kunne give sig lidt til ALT andet er kina-modeller
Det skal de nemlig! Og det er pudsigt nok begge gange efter at gemalen har rullet bilen i garage, at jeg ikke kan være der, når den skal ud igen - hvis jeg selv har kørt den ind, er der ingen problemer. Med andre ord: Det hele er hans skyld…
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;988520]Det skal de nemlig! Og det er pudsigt nok begge gange efter at gemalen har rullet bilen i garage, at jeg ikke kan være der, når den skal ud igen - hvis jeg selv har kørt den ind, er der ingen problemer. Med andre ord: Det hele er hans skyld…
VH
Susanne[/QUOTE]
Det kan OVERHOVEDET ikke være til diskussion
OG!!! Så har stolper vægge osv med at flytte sig efter godtbedfindende…
[QUOTE=DK Sugieh;988510]Er det nu jeg skal liste min Fars skader på bil? Han er automekaniker med eget værksted og tank i 17 år??? (27 år siden han afhændene)
På glanslisten har han;
Køre en kundes bil i graven efter at have sagt : der er ingen idiot der ikke kan gøre det:
Takne diesel på en personbil…
Lappe en baglygte med en rød plasticpose i mangel på reservedele…
Bakke i og smadre egen bils bagende på støbt postkassepæl… Den stod oplyst og på en p.plads med mere end RIGELIG plads (har siden selv vendt der med trailer)
Men ok… mænd kører godt bil… vi gør nok ikke ;)[/QUOTE]
skal jeg være ærlig, så tror jeg faktisk ikke der er nogen større forskel på mænd og kvinder hvad angår det at køre bil, DOG kan jeg se ude på parkeringspladsen at en stor del af de kvinder der bor her så absolut ikke kan parkere deres små minibiler ordentligt, om det så kun er et fænomen der er eksisterende her kan jeg ikke udtale mig om.
har forresten osse et vennepar som har hver deres bil, og når hun kommer hjem skal han ud og kører hendes bil i garagen, for det går galt hvis hun selv gør det
Tænk, det mener jeg så faktisk at der er
Ikke forstået sådan at kvinder ikke kan køre bil lige så godt som mænd, eller omvendt… men sådan forstået at kvinder meget ofte ikke har samme rutine som mænd - det er stadig sådan at det er manden som kører familiens bil
Den debat Andreas linker til er efter min mening hulkende morsom pgr kvindemennesket i fuldt alvor forsøger at give p-pladsens ejer skylden for at hun ikke kan se en lygtepæl… jamen lille ven da, har du slet ikke lys på bilen??? ’
Og bare lige… skader er sådan noget som flyver i luften… det er ikke noget jeg laver på vores bil!!!
Det er nemlig ikke min skyld, at portåbninger er for snævre
Jeg mener også at der er forskel på den både mænd og kvinder kører bil. Ligesom der er forskel på hvordan andre “arbejdsopgaver” og situationer gribes an. Dermed (selvfølgelig ) ikke sagt at kvinder ikke kan være gode til st køre bil. Men de griber det anderledes an og ja, dem jeg kender der er rigtig gode til at køre bil og virkelig har en fornemmelse for bilen og grænserne, det er altså bare mænd. Det kan så også hænge sammen med at flere mænd har det med biler som en interesse, hvor det for kvinderne bare er en form for transport (mig selv herunder)
Åha det er simpelthen for godt det her !
Jeg selv er også ved at være GODT træt af små metalpæle der flytter sig selv rundt på en parkeringsplads så man rammer dem ! Ihh ha! Har lavet det stunt en gang, og selvfølgelig lige i svigerfars bil, nøøøj jeg var grædefærdig da jeg måtte fortælle ham det… Og gudhjælpende om manden ikke var ligeglad ihh brugte kun 30 min på at tude hele vejen hjem fordi jeg var bange for at sige det… Måtte bare ikke sige det til konen for så ville hun blive gal så hun ved intet haha
Jeg så engang en usendelse, hvor de fandt ud af, at det er vidt forskellige skader mænd og kvinder typisk får. Det skulle, ifølge udsendelsen, hyppigst være kvinder, som laver skader i forbindelse med parkering og manøvrering på snævre områder. Til gengæld er det oftere mænd, som laver skader på vejene og er skyld i sammenstød, f.eks. i forbindelse med for høj fart (eller spritkørsel). Jeg kan dog ikke huske hvor videnskabelig den undersøgelse der blev foretaget, var. :?
:klapper: :klapper: :klapper:
Genial tråd - og fine kommentarer!
Synes især det er skægt hun tar dem som kønsdiskriminering - opdagede først hendes køn efter at have læst anden kommentar
Jeg har ikke kørt bil siden jeg var 19 (jeps, 7 år med kørekort som jeg ikke tør bruge), hvor jeg forsøgte at tage et 90 graders sving med 40 km i timen i 3 gear i min brors Corsa… Skal vi ikke bare sige bilen skred en lille bitte smule Jeg var klar på at nu skulle jeg på motorvej, så skulle gøre sådan og sådan (havde kørt bil en 10 gange før det så havde stadig kørelæreren i hovedet) MEN min kæreste SKREG af fuld hals og gjorde mig pisse bange, så jeg holdt ind til siden og gav mig til at tude…
Vil lige sige at det var min far der havde ‘omprogrameret’ min viden om sving - havde haft ham som passager, og nærmest HVER gang jeg skulle svinge og gik ned på de 20 km/t og i 2. gear fik jeg at vide at ‘det er noget pjat - svinget kan man sagtens tage hurtigere’… Han havde jo så os bare 30 års erfaring med at køre i området og kendte svingene, hvor det i mit hoved blev til ‘alle sving’ Den dag i dag nægter han stadig at han kunne finde på at sige sådan noget - og min mor tror ikke en skid på ham eftersom hun næsten altid kører og er vant til hans kommentarer
Det er humor på højt plan.
Sorry to say, men der er bare så mange kvinder, der ikke kan parkere (eller køre bil i det hele taget).
Kører man på motorvejen og skal overhale en der kører 90 i midterbanen, er det i 9 ud af 10 tilfælde en kvinde.