Isabella fylder 5 år

Min lille pige fylder 5 år i dag, og det er den første fødselsdag jeg får lov at fejre med hende, så den skal fejres med manér :rock: Jeg har købt gaver til hende, og hun får nærmest samme mængde pakker, som et lille barn :ups: Men det betyder bare så meget for mig, at jeg kan gøre den her dag speciel, ligeså meget for min skyld. Jeg får ikke mine egne menneskebørn, men jeg har har så til gengæld fået min lille Isabella pige :hjerte: (som jeg også hellere vil have, end et menneskebarn :høhø:).
Hun er lyset i mit liv, og grunden til, jeg lever i dag :slight_smile: Og jeg holder fast i livet, fordi hun hver dag minder mig om, at alt gode ting faktisk også sker for mig, og at drømme altså godt kan gå i opfyldelse :hjerte: For Isabella har alle de kvaliteter, jeg kunne drømme om i en kat, og en million flere :inlove: At hun har påtaget sig rollen som min lille terapikat, er simpelthen fantastisk,mor hun er ikke trænet til det. Det falder hende bare naturligt. Vi er skabt for hinanden, jeg skulle bare lige være klar til ansvaret for et andet levende væsen, før vore veje kunne mødes :slight_smile: Og nu skilles de aldrig nogensinde, for hun har indtaget mit hjerte, og dér vil hun altid bo :hjerte:

Tillyke min skønne, fantastiske og kærlige pige :hjerte: Må vi få mange mange mange gode år sammen endnu, for med 5 år er du jo stadig en ungkat :rock:

Isabella: “Min mor siger, at jeg fylder 5 år (ung) i dag… Jeg tror det betyder meget for hende, og hun har lovet ekstra vådmad, og MEGET opmærksomhed, så jeg vil foreslå hende, at jeg fylder 5 år hver dag, indtil jeg bliver endnu et år ung :rock: Det lyder nemlig ret godt at fylde år :muhaha:

Her er hun nærmest lige kommet

Og her er hun nu

Hun bliver bestemt ikke mindre køn med alderen :wehuu:

(Det blev vist lidt langt, men hun bliver jo også kun 5 år 1 gang - medmindre hun kommer igennem sin idé, for så bliver hun 5 de næste 366 dage (skudåret føjer lige en ekstra dag til) :høhø:)

Et stort
:ballon: Til lykke :puuuuust:
med din smukke prinsesse :hjerte:

:tillykke:

:tillykke: til den skønne Isabella:hjerte:

Tillykke :slight_smile: hun er smuk

Stort tillykke med den smukke prinsesse.:flag::flag::flag:

KH Tina og alle missebanditterne

:flag: Tillykke til prinsessen

Tillykke Isabella:tillykke:

Et stort tillykke til den smukke prinsesse

:balloner::balloner::balloner::balloner::balloner::balloner:

:flag:Stort tillykke til verdens smukkeste og dejligste bimse-prinsesse! :hjertehop::flag:

Tillykke med din dejlige Isabella.----- Og ingen kat tager skade af, at blive forkælet. :slight_smile: Og hvor er det hyggeligt, at din lille kat udfylder en plads i dit liv, hvor du kan give kærlighed og omsorg :hjerte::hjerte::hjerte:

Knu fra Cats og Conni

:ballon::tillykke::ballon:

Et forsinket tillykke fra det ene fødselsdags"barn" til det andet. :slight_smile: